Volledige versie bekijken : [ Fixed ] Buggie! (uitloggen)
GAAF!
%Europe/Berlin %025 %2005, 01:36
ola!
Ik zat zo vanmiddag op iemand anders kantoor even FlashFuchsia te checken... en wat bleek; Ik kon daarna niet meer uitloggen!
Dusss nu heeft iemand, mits ze er gebruik van maakt, heeeeeeel veel ZoneManager macht! :D :P
Maar das dus wel een leuke bug toch, daar heeft iemand anders nog wat aan [:o)] P)
VAW
%Europe/Berlin %034 %2005, 01:50
Ik heb me net uitgelogd, en niet opnieuw ingelogd, en ik ben nog steeds ingelogd. Dus, same problem hierzo!
Wat me ook opviel: Bij het uitloggen wordt het scherm grijs, zoals je bij windowns afmeld. Alleen de swf'jes (zoals "welkom, VAW", of de forumtitel), blijven in kleur. OK, het is een detail, maar toch :P
Cowerd
%Europe/Berlin %068 %2005, 02:39
wat is de link van die site?:)
Stuf
%Europe/Berlin %128 %2005, 04:05
lukt mij ook niet..
grappig dat het nu pas ontdekt wordt..
Dauntless
%Europe/Berlin %277 %2005, 07:40
Doh, zelfde probleem hier! :s
Jorim
%Europe/Berlin %436 %2005, 11:29
Allemaal Firefox gebruikers waarschijnlijk :D
Tja ehm vBulletin heeft nogal stevige cookies vooral als hetzelfde cookie al vrij lang gebruikt wordt. Met dit script (http://www.flashfocus.nl/forum/mycookies.php) moet je je cookie wel weg krijgen en anders via je browser. Als het goed is ben je dan wel van het probleem af, want ik heb ergens al een wijziging doorgevoerd ivm cookies.
Daarna moet je gewoon weer naar hartelust kunnen in- en uitloggen :)
Roenes
%Europe/Berlin %496 %2005, 12:55
wat is de link van die site?:):D met FlashFuchsia wordt deze site bedoelt ;)
GAAF!
%Europe/Berlin %598 %2005, 15:22
Allemaal Firefox gebruikers waarschijnlijk :D
Tja ehm vBulletin heeft nogal stevige cookies vooral als hetzelfde cookie al vrij lang gebruikt wordt. Met dit script (http://www.flashfocus.nl/forum/mycookies.php) moet je je cookie wel weg krijgen en anders via je browser. Als het goed is ben je dan wel van het probleem af, want ik heb ergens al een wijziging doorgevoerd ivm cookies.
Daarna moet je gewoon weer naar hartelust kunnen in- en uitloggen :)
Ik ben IE gebruiker:)
Jorim
%Europe/Berlin %623 %2005, 15:57
:D maakt niet uit, verhaal is hetzelfde :)
Jorim
%Europe/Berlin %419 %2005, 11:03
En? Kunnen jullie alweer gewoon in- en uitloggen? Je moet mij wel een beetje op de hoogte houden ;) :D
VAW
%Europe/Berlin %431 %2005, 11:21
Ik gebruik ook IE, maar gewoon uitloggen gaat nog niet hoor. Met dat cookies ding van je waarschijnlijk wel, maar dat is niet de bedoeling he. ;)
Jorim
%Europe/Berlin %443 %2005, 11:39
Ik gebruik ook IE, maar gewoon uitloggen gaat nog niet hoor. Met dat cookies ding van je waarschijnlijk wel, maar dat is niet de bedoeling he. ;)
Jawel, het oude cookie is buggie. Die moet eerst weg en daarna zou je gewoon weer in en uit moeten kunnen loggen :)
VAW
%Europe/Berlin %474 %2005, 12:22
Ja maar dan nog. Ik heb nu alle cookies met die pagina van je gedelete, en dan afgemeld, maar ik ben nog steeds aangemeld...
Wel even melden dat ik bij de cookies alles heb aangeduid, en dan op delete gedrukt. Er opende een nieuwe pagina die er juist hetzelfde uitzag, met dezelfde cookies die eropstonden; dus ik weet niet of ze écht gedelete zijn of niet.
Jorim
%Europe/Berlin %818 %2005, 20:38
Wis ze nog ff met het handje ;) dat script werkte bij mij ook niet echt optimaal :D
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.