Volledige versie bekijken : echt leuk hoor
Nike
%Europe/Berlin %930 %2005, 23:19
kheb precies de indruk dat ik niet echt wil geholpen worden
en zeker door de manager , als ik bij andere vragen ga kijken worden ze altijd geholpen door managers , als jullie geen zin hebben om me te helpen zeg het dan gewoon , kga hier mijn tijd niet verliezen
loosers
Finesky
%Europe/Berlin %938 %2005, 23:30
Nike, weet jij wel hoeveel mensen tijd aan al jou vragen besteed hebben?
En als jij denkt dat je je tijd hier verdoet, val ons er dan niet mee lastig:).
Roenes
%Europe/Berlin %996 %2005, 00:54
kheb precies de indruk dat ik niet echt wil geholpen worden
en zeker door de managerIk ga er vanuit dat ik hiermee bedoelt wordt omdat ik een x aantal topics van je gesloten heb. :)
Ik wil je gerust helpen, maar ik sluit je topics omdat je iedere keer als je vind dat je (in jouw ogen) niet genoeg geholpen bent, weer een nieuwe topic opent over hetzelfde onderwerp. Hierdoor lopen er 3 of 4 topics over hetzelfde onderwerp van dezelfde persoon. Dit is niet de bedoeling. :)
Ik sluit jouw topics dus om deze reden en niet om persoonlijke redenen of wat dan ook. Maar volgens mij heb ik bij die gesloten topics dit ook aangegeven. :)
Dan nog over het helpen in topics. Persoonlijk lees ik niet alle topics grondig. Ik kijk naar onderwerpen die me aanspreken en topics die ik direct verder kan helpen. Sommige dingen spreken me niet aan en daar zal ik dan ook niet posten. Zo geld dit voor iedereen. Ook moet je rekening houden met het feit dat een forum niet zo snel werkt als een chatbox. Het kan een aantal uren/dagen duren voordat je probleem is opgelost.
Hou wel in gedachten dat iedereen die hier post, dit doet op vrijwillige basis :)
Cowerd
%Europe/Berlin %041 %2005, 02:00
Tipje.. kies een titel die mensen aanspreekt..
en leg je probleem heel goed uit..
en noem ons geen losers enzo:p
Ik heb ook wel eens wat gepost waar niemand op reageerde.. toen kwam ik r zelf achter:)
theFlashWizard
%Europe/Berlin %068 %2005, 02:38
dit doet je als 35 jarige als een 14 jarige overkomen.. geen stijl..
Roenes zou nooit onterecht iemands post sluiten en heeft ook mij op verschillende dingen gewezen. En tja.. zolang we geen geld geld aan je verdienen en we je echt op vrijwillige basis helpen mag je al blij zat zijn..
Cowerd
%Europe/Berlin %070 %2005, 02:41
Hey eh.. niet lullig bedoeld ofzo hoor maar 14 jarigen kunnen heel volwassen zijn:P:P
al ben ik nu al 15 8D [:o)]
theFlashWizard
%Europe/Berlin %079 %2005, 02:54
is zo.. ligt er helemaal aan hoe ze zich gedragen..
mshn was:
als een 14jarig zwaar verwende kleuter overkomen
beter geweest.. :D als we toch bezig zijn..
Cowerd
%Europe/Berlin %085 %2005, 03:02
ja klinkt al beter:P
maar 12 jarig vind ik het best klinken.. das de brugger periode:P
SaphuA
%Europe/Berlin %239 %2005, 06:44
Hey eh.. niet lullig bedoeld ofzo hoor maar 14 jarigen kunnen heel volwassen zijn:P:P
al ben ik nu al 15 8D [:o)]
Nee meneertje... nee ;)
Nike, ik vind idd dat je je wat beter moet opstellen aangezien je leeftijd. Je bent de afgelopen dagen met een hoop vragen gekomen, waarvan je de meeste zelf kon oplossen door een beetje moeite te doen. Een forum is geen verplichting, maar een hulpstuk voor eventuele problemen. Probeer zelf eens wat meer moeite te doen door te zoeken naar je oplossingen ipv. elke keer hier te komen.
Dauntless
%Europe/Berlin %282 %2005, 07:47
Ik heb 1 topic van je gesloten omdat je daar in vroeg wat 'fus' betekende... Dat was een typfout en had dus totaal geen toegevoegde waarde en zo'n topic wordt meestal volgespamt dus had ik er een slotje op gezet. Ook helemaal niets persoonlijks!
Verder: Als ik zie dat er al 3 mensen aan het helpen zijn dan ga ik meestal niet zelf nog posten... Pas als het uit de hand loopt of er onduidelijkheden zijn, etc ... Het is dus idd ook niet dat ZoneManagers bv betaald worden om dit werk te doen (en dus een beetje verplicht zouden zijn om te posten). Dit is voor iedereen vrijwilligers werk. Wij moeten het forum op orde houden door topics te sluiten / aan te passen / samenvoegen / verplaatsen / etc ...
Cowerd
%Europe/Berlin %447 %2005, 11:44
@SaphuA
ik ben lekker veeeeel volwassenender dan jij!:P
@Dauntless
Dit forum is onderhand ook al volgespamd en heeft ook geen toevoegdende waarde..
BlijBlauw
%Europe/Berlin %456 %2005, 11:57
lekkere volwasse omgang met andere mensen ..
en meteen gaan schelden ook, je ken ze nog geen eens!
En als het hier niet naar jouw zin is, niemand verplicht je om hier te blijven
Roenes
%Europe/Berlin %486 %2005, 12:40
Roenes zou nooit onterecht iemands post sluiten ....Dank je :) Maar dit kan natuurlijk altijd eens gebeuren. Ik en alle andere ZM'ers zijn natuurlijk ook maar mensen ;)
En wij staan ook allemaal open voor kritiek, dus als je het niet met ons eens bent zoals Nike nu, kun je ook zeker je kritiek kwijt zolang het op een beschaafde manier gebeurt :)
giel12
%Europe/Berlin %659 %2005, 16:50
Geen negatieve commentaar op flashfocus!!
Iedereen helpt... ik lees persoonlijk zoveel mogelijk topics... elke dag opnieuw... als ik kan helpen, help ik, als dat niet gaat, post k ook niet... maar geen commentaar op flashfocus!!
Dauntless
%Europe/Berlin %662 %2005, 16:54
Terug on topic nu!
Spijtig dat je je aangevallen voeld, Nike... Dat is echt niemand's bedoeling. Je bent dan ook meer dan welkom om te blijven en je flashvragen hier te blijven posten. Ga niet af op die paar topics die niet zo positief eindigden...
Een tip: Als je laat zien dat je al veel geprobeerd hebt en opgezocht hebt, gaan mensen sneller antwoorden ;).
Bv:
"Dit werkt niet :( Ik heb opgezocht in de help waarom het niet werkt, en die zegt me dat ik <...> moet doen, maar 'k weet niet exact hoe." of "Ik heb dat dan ook gedaan maar het werkt nog altijd niet".
Dat is een veel betere post dan:
"Het helpt niet. Help."
Snap je? :)
Ik bedoel dit dan ook weer niet persoonlijk op jou omdat ik eigenlijk de meeste van je andere topics niet gezien heb. Dit zijn eerder algemene tips :).
Ik hoop iig dat je blijft en later ook je kennis met beginners deelt :).
//EDIT
En aan die hierboven: Iedereen mag commentaar hebben op flashfocus! We zijn lang niet perfect. Het beste is dan natuurlijk dat het positieve commentaar is maar dat hoeft ook niet :). Zolang dat je jezelf beschaafd uitdrukt is er echt geen probleem.
Pimm
%Europe/Berlin %698 %2005, 17:46
Mate, ik las even over welke topics je het had, en je vragen zijn dus wel beantwoord, echter, zolang jij geen FLA's post of te weinig info kunnen wij alleen maar gokken. Niet boos gaan zitten worden! We proberen je wel te helpen, maar als het niet lukt lukt het niet.
Volgens mij gaan jouw vragen nu al helemaal niet meer beantwoord worden, je maakt namelijk nog slechtere topics aan dan ik (en da's knap (http://flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=1207))
Dauntless
%Europe/Berlin %701 %2005, 17:50
Volgens mij gaan jouw vragen nu al helemaal niet meer beantwoord worden
Ok, door jou dan misschien niet, maar er zijn nog altijd 1000den andere members... Ik ga iig blijven helpen :).
Pimm
%Europe/Berlin %703 %2005, 17:53
Ok, door jou dan misschien niet, maar er zijn nog altijd 1000den andere members... Ik ga iig blijven helpen :).Ik herinner me dat iemand hier me alleen wilde helpen als ik een foto van mijn vriendinnen opstuurde... :)
Cowerd
%Europe/Berlin %731 %2005, 18:33
wtf:P
[m]
%Europe/Berlin %736 %2005, 18:41
25 jaar? Grow some balls, and buy a book.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.