Volledige versie bekijken : ramin.nl portfolio site
razzie
%Europe/Berlin %700 %2007, 17:48
Hallo,
Eindelijk is mijn nieuwe portfolio site af, het is lekker simpel, maar toch wil ik iedereen bedanken die mijn vragen op dit forum heeft beantwoord. Het is mijn eerste website in flash en ik hoop dat het redelijk gebruiksvriendelijk is geworden.
Ik hoor graag wat jullie vinden van het design, interface en als het kan de content :)
http://www.ramin.nl
roelofpino
%Europe/Berlin %742 %2007, 18:49
Ziet er wel leuk uit, maar het lettertype zou ik zonder schaduw doen en ook een ander lettertype. Het lettertype wat je nu hebt is niet echt duidelijk. Misschien kan je ook wat meer met kleuren doen. Door al dat zwarte komt het een beetje saai over.
MrPee
%Europe/Berlin %774 %2007, 19:34
ziet er heel gaaf uit! leuke eigen stijl! het heeft zeer zeker wat.
schaduw achter letters is idd ietwat te veel van het goede
Heel tof
brrr
%Europe/Berlin %788 %2007, 19:55
ik vind dat decor met het hertje zeker iets hebben, alleen doe je daar te weinig mee.
opsomming van portfolio-items zweven een beetje tussen die lijnen, het mist wat structuur.
ik zou ook het zwart eerder dumpen en miss zoeken naar andere fonts (iets scherper en fijner, strakker?) een pixel-letter kan je miss nog net gebruiken, maar ie komt gewoon te veel voor, zoek naar een interessante maar beperkte variatie.
alles staat volgens mij nog een beetje te los van elkaar, t'ziet eruit als een html-site, qua structuur, maar ie is wel volledig in flash. probeer de flexibiliteit en de grafische aspecten van dat programma miss nog wat meer te benutten, want nu heeft het gewoon weinig zin om dit in flash te doen.
veel succes!
(nog es: ik zou doorzoeken op het dingetje met het hertje en je verdere lay-out daarop enten, veel grafischer gaan, zonder daarom plaats voor content te verliezen)
groeten
bj
M0L
%Europe/Berlin %684 %2007, 17:25
Ziet er leuk uit, maar je hebt zoveel animatie kwaliteiten dat moet je wel laten zien. Zet b.v. dat reel spring 07 filmpje als intro. Want die is echt goed!
razzie
%Europe/Berlin %637 %2007, 16:18
Bedankt! Jullie hebben idd gelijk wat betreft de kleurten. Ik ga wat verder expirimenteren met kleurstellingen. Deze keer had ik er jammergenoeg niet genoeg tijd voor ivm een aantal dingen waarvoor ik perse een portfolio moet hebben.
Brrr klopt, nu je het zegt ziet het idd als een html site uit. Als ik weer wat verder ben zal ik weer wat posten :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.