Veenicks
%Europe/Berlin %454 %2007, 11:54
Ik haal met behulp van AMFPHP data uit een database, met daarin de volgende waardes:
- Naam
- Adres
- Email
( Query: SELECT Naam, Adres, Email FROM user )
Alles koek en ei, tot ik een combobox wil maken die alleen de namen mag bevatten. Geen idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
De results van de query komen binnen als een Array. Als ik deze array als dataprovider van de combobox zet, krijg ik [object Object] ( logisch, omdat hij niet alleen de naam, maar ook het adres en de email binnen krijgt als een array ).
ArrayCollection, zelfde verhaal.
Ik heb hem, om hem te testen, eerst binnengetrokken in een datagrid, waar het volgende uitkomt:
Naam Adres Email
Piet Blah Blah
Jan Bleh Bleh
etc
Iemand een suggestie?
- Naam
- Adres
( Query: SELECT Naam, Adres, Email FROM user )
Alles koek en ei, tot ik een combobox wil maken die alleen de namen mag bevatten. Geen idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
De results van de query komen binnen als een Array. Als ik deze array als dataprovider van de combobox zet, krijg ik [object Object] ( logisch, omdat hij niet alleen de naam, maar ook het adres en de email binnen krijgt als een array ).
ArrayCollection, zelfde verhaal.
Ik heb hem, om hem te testen, eerst binnengetrokken in een datagrid, waar het volgende uitkomt:
Naam Adres Email
Piet Blah Blah
Jan Bleh Bleh
etc
Iemand een suggestie?