Volledige versie bekijken : checkbox
Davkebelgium
%Europe/Berlin %639 %2007, 16:20
Graag had ik geweten hoe je een checkbox in flash kunt op false zetten met de knop wissen van mijn formulier. Dus als men alles gecheckt hebben wil ik ook met de knop wissen die vinkjes weg laten halen. Ik gebruik de checkbox van flash 8 die in components zat. Instance name= optie1, optie2, optie 3, ...
Thx
Davkebelgium
%Europe/Berlin %709 %2007, 18:01
Op dit topic (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=24592) word uitgelegd wat ik bedoel. Alleen, ZOVEEL code! Dat kan niet de bedoeling zijn! Toch? Graag een antwoordje aub? Heb al gezien dat er enkele kraks tussen zitten op dit forum!!
Thx
Davkebelgium
%Europe/Berlin %455 %2007, 11:56
Iemand moet dit toch weten? Ik geraak er neit uit! Heb al enorm veel forums afgedweild en websites maar steeds zonder resultaat! Telkens gaat het om zelfgemaakte buttons met checkboxes. Maar nooit ingevoerde components.
Grt
David
waldo_cosman
%Europe/Berlin %460 %2007, 12:03
Stop al je components in een array, en bij het klikken op de knop overloop je je array en verander je gewoon de status van al je componenten.. zou moeten lukken toch?
Larsvu
%Europe/Berlin %509 %2007, 13:14
Dat topic waar jij naar wijst, is bedoelt voor as3.0. Ik gok dat jij werkt met as2.0.
Daar heb jij dus niets aan.
Maar waar je erg veel info kan vinden over jou probleem is onder F1 in flash. Heb je trouwens al code? zo ja, laat eens zien, misschien kunnen we je dan beter helpen.
Davkebelgium
%Europe/Berlin %495 %2007, 12:54
on (release) {
checkbox1.selected = true;
}
Maar nu moet ik wel 20 lijnen maken checkbox1.selected = true;, checkbox2.selected = true;, ...
Of kan het maar op die manier? Want zo werkt het wel! Alleen veel werk en beetje onoverzichtelijk vind ik.
thx
Larsvu
%Europe/Berlin %498 %2007, 12:57
.....
Stop al je components in een array, en bij het klikken op de knop overloop je je array en verander je gewoon de status van al je componenten.. zou moeten lukken toch?
Davkebelgium
%Europe/Berlin %521 %2007, 13:30
Gelukt! Bedankt he
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.