Volledige versie bekijken : [MX 2004] movie in venster1 aanspreken vanuit movie venster2
beastyboy
%Europe/Berlin %558 %2005, 14:24
Hallo,
ik ben reeds hopeloos op zoek geweest naar het volgende:
hoe kan ik een flashmovie aansturen vanuit een andere flashmovie dat in een apart venster is geopend (bijv. een pop-up)
Alvast bedankt!!!
Roenes
%Europe/Berlin %579 %2005, 14:53
Dat is mogelijk met behulp van LocalConnection. Hou er dan wel rekening mee dat beide movie's op dezelfde pc moeten draaien. Zie voor meer info de help van flash :)
beastyboy
%Europe/Berlin %698 %2005, 17:46
Bedankt voor de reactie Roenes,
ik heb ondertussen ook al enkele topics gevonden over hoe je vanuit html een variabele kan doorsturen naar flash, maar ik wil het echt vanuit de flashmovie zelf doorsturen naar een flashmovie in een andere html-pagina (die natuurlijk dezelfdertijd geopend zijn)
Ik zal de help over LocalConnection eens bekijken en hopelijk wordt ik daar dan wijzer van ;o)
Bedankt
deef
Roenes
%Europe/Berlin %701 %2005, 17:50
maar ik wil het echt vanuit de flashmovie zelf doorsturen naar een flashmovie in een andere html-pagina (die natuurlijk dezelfdertijd geopend zijn)Voor dat soort dingen is LocalConnection onder andere bedoelt. Ik heb hetzelfde principe gebruikt tijdens het vorige EK voetbal voor een site van mij :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.