PDA

Volledige versie bekijken : Nieuw flash spel!

Rutgers!
%Europe/Berlin %964 %2005, 00:08
Hallo,

Ik zoek mensen die mee willen werken aan een PROJECT!
Een Project houd dus in:
We gaan iets maken en daar veel geld mee verdienen!

-> Wat zoek ik?
-Iemand die Flash Goed beheert!
-Iemand die Flash games kan maken!
-Iemand die Flash kan scripte!

-> Wat gaan we maken?
-Jullie kennen vast het: www.habbohotel.nl wel
Dit is een game waarbij je je aanmeld en met een poppetje naar allemaal kamers kan gaan en zelf ook een kamer kan maken.
Hier kan deze meubels in plaatsen. Die hij via credits kopen kan.
Hiervoor moet hij betalen.

Dit ben ik nou ook van plan om met een aantal mensen te maken!
Ik kan wel designen, en een beetje flash,Helaas wel niet genoeg om dit te kunnen maken!

Dus voel jij je aangesproken ;)
Reageer hier of voeg me toe op msn of mail me even!

Dj_rutger_online@hotmail.com 8D

Ps: Het gene wat we hier mee verdienen!
Gaat uiteraard naar de scripters en de designers!

Dauntless
%Europe/Berlin %969 %2005, 00:16
Ik denk niet dat je veel (serieuze) reacties gaat krijgen...

Ik ga wat verklappen: Zie je m'n footer? GreenVille is ook zo'n project... Mijn team bestaat uit: Een zeer goede cartoonist / pixelarter (Mitch Leeuwe), nog een goeie pixelarter (Cevain (=chocoboke)), iemand met uitstekende kennis van Python en dus de xml socket schrijft en mezelf: de (tamelijk ervaren) AS-er.

Dan... Hier zitten we dus ongeveer een half jaar tot een jaar aan ;). Onderschat het echt niet!

Welke middelen heb je ook tot je beschikking? Heb je al een server? Dat is namelijk het grootste probleem... En hoe verwacht je daar geld mee te verdienen?

Rutgers!
%Europe/Berlin %972 %2005, 00:21
Ps: ik heb server,domein alles!
Alleen ik weet weinig van flash :P

Dauntless
%Europe/Berlin %973 %2005, 00:22
Waar host je??

Rutgers!
%Europe/Berlin %986 %2005, 00:40
Nog geintreseerden in het bovenste bericht?

flashfreak
%Europe/Berlin %006 %2005, 01:09
Rutgers! je ontwijkt Dauntless zijn vraag...
ik wil niet meewerken omdat het verloren tijd is...
trouwens, ik vraag me idd af hoe je dat allemaal gaat regelen, een DB, phyton, of Java , whatever, alles ontwerpen, en dan nog ervoor zorgen dat alles draait en bekend wordt??
yeah right.
Greenville heeft het voordeel van bekende en intensieve en profesionele mensen te hebben.

Roenes
%Europe/Berlin %013 %2005, 01:19
Jongens, er wordt gevraagd naar mensen die willen deelnemen aan dit project. Begin dan geen discussie-vergelijking in deze topic tussen GreenVille en dit project. :)

Reageer alleen met inhoudelijke vragen en opmerkingen aub :)

flashfreak
%Europe/Berlin %020 %2005, 01:29
mijn excuses, wou mijn punt dus duidelijk maken...

Flash Dreams
%Europe/Berlin %524 %2005, 13:35
We gaan iets maken en daar veel geld mee verdienen! Hoe wou je hier geld mee verdienen ?

Pimm
%Europe/Berlin %674 %2005, 17:11
Hoe wou je hier geld mee verdienen ?Mensen een betaalnummer laten bellen ofzo... je weet wel, dat ene dat nooit iemand doet.

scriptman23
%Europe/Berlin %985 %2005, 00:39
Hehe ik ga ook een spel in de vorm van habbo maken, heb alleen nog geen idee hoe, maar het lukt me wel :P is gewoon een questie van scripts bestuderen, dan de site proberen te maken. Maja..

Jordy
%Europe/Berlin %991 %2005, 00:47
Hehe ik ga ook een spel in de vorm van habbo maken, heb alleen nog geen idee hoe, maar het lukt me wel :P is gewoon een questie van scripts bestuderen, dan de site proberen te maken. Maja..
idd! gewoon even snel in 5 uurtjes zoiets maken. Simpel joh [^]

Master76
%Europe/Berlin %822 %2005, 20:44
er valt zat geld te verdienen aan games zie bv www.zylom.com

gbolssens
%Europe/Berlin %557 %2005, 14:22

Helemaal met je eens Jordy. Ik zit aan een eenvoudige single player game (puzzeltje met balletjes/kleurtjes/lettertjes/whatever) toch snel een uurtje of 40 à 45 te scripten en schetsjes te maken voordat ik iets heb wat echt goed werkt naar m'n zin. Laat staan dat het al toonbaar en "idiot-proof" voor publiek is, dan komt daar nog een uur of 10 of 15 bij.

Rutgers!
%Europe/Berlin %773 %2005, 19:34
Yow mensen
We hebben al wat mensen gevonden!
Nu alleen nog designers!

FantasTies
%Europe/Berlin %725 %2005, 18:24
Ik heb mijn FF zomer competitie spel in ik denk 5 uurtjes wel gemaakt :P het is ook niet perfect enzo maar het heeft wel een t-shirt gewonnen :D en ik heb echt alles vanaf de bodem gemaakt!

Jaapje
%Europe/Berlin %532 %2005, 13:46
Mensen een betaalnummer laten bellen ofzo... je weet wel, dat ene dat nooit iemand doet.

Nouw..Ik was ook HEEEl erg verslaafd aan habbo hotel.. Ik doe het nooit meer..Als je zoiets maakt dan ben je heel erg lekker bezig..( er zijn Heel veel kinderen gehackt, en geld kwijt dus..!)

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %540 %2005, 13:58
en beveilig die shit maar eens, een waterdicht systeem maken is niet makkelijk hoor!!

chango911
%Europe/Berlin %788 %2006, 18:56
heej ik kan wel pixelen en designen maak ook vaak alterations voor habbo heb al keer iets gewonnen

chango911
%Europe/Berlin %789 %2006, 18:57

heej en waar vind jij dan de scripts van habbohotel

chango911
%Europe/Berlin %790 %2006, 18:58
en hoe wou jij aan de scripts van habbo komen ????????

blitzkater
%Europe/Berlin %623 %2006, 14:57
das niet zo moeilijk... er bestaan zat programma's die swfjes omzetten naar fla's met volledige actionscript codes, plaatjes en geluiden included

Dark Angel
%Europe/Berlin %733 %2006, 17:36
das niet zo moeilijk... er bestaan zat programma's die swfjes omzetten naar fla's met volledige actionscript codes, plaatjes en geluiden included

Denk je nou echt dat je dat zo snel gaat lukken, zo dom zijn ze vast niet :D

Dauntless
%Europe/Berlin %733 %2006, 17:36
Die bestaan ja, en spijtig genoeg worden ze al te vaak gebruikt door mensen die gewoon content willen rippen (wat jij dus ook wil doen!). Overigens ga je daar bijna niets van leren.... Want als je denkt dat je die scripts gaat kunnen uitpluizen... Dan ben je NU al verkeerd bezig, want habbo is geschreven in director en er bestaat dus zelfs nog geen .swf ;) en je gaat dus ook 0.0 ActionScript terugvinden.

Lemoneko
%Europe/Berlin %937 %2006, 22:29
Een Project houd dus in:
We gaan iets maken en daar veel geld mee verdienen!
Haha, ik wens je veel succes. Vergeet niet een postje in de testcase te plaatsen als jullie wat gemaakt hebben :-)