PDA

Volledige versie bekijken : mijn site

maxie 2005
%Europe/Berlin %674 %2005, 17:10
ik ben bezig met een zelda site en kreeg de tip van mijn broer jourie hier beter bekend als Finesky om op flashfocus te posten.
dat ga ik dan maar ff doen :P
kijk! (http://www.zeldafunpaleis.tk)
ik weet dit is geen flash site en hoop dat dit ook geschikt is voor niet flash sites.
ik hoop dat jullie hem mooi vinden!

ps. ik post niet mijn site om reclame te maken maar om ff te weeten of ie mooi is :)

flashfreak
%Europe/Berlin %675 %2005, 17:12
ehm, je kan mss je kleur van je text aanpassen, nu is ie moeilijk leesbaar

maxie 2005
%Europe/Berlin %676 %2005, 17:14
ik zal het probeeren :)

Finesky
%Europe/Berlin %685 %2005, 17:26
Hoi Broertje:).
Ik denk dat een zonemanager dit even moet verplaatsen naar de Testcase;).

ninetynine
%Europe/Berlin %721 %2005, 18:19
idd te donker , btw verbeter eens al de typ- en spelfouten uit
je teksten :), of laat je broertje dat doen :p

WernerL
%Europe/Berlin %863 %2005, 21:43
Dit is niet echt een site die in het "coole sites" forum past. :D
Maar om maar even wat comment te geven, ik zie helemaal niet aan het layout dat het om zelda gaat.header is dus niks, trekt geen aandacht. Als ik aan zelda denk denk ik aan groen/geel (zou een vele betere combinatie zijn. Conclusie, kleurencombo zuigt.
Om nog maar niet te beginnen over de gecentreerde tekst en die Iframe in die frame..

Verder zijn buttons ook helemaal niet meer hip, sorry maar ik vind het hele design niks.

josko
%Europe/Berlin %914 %2005, 22:57
ik zou bovenaan een zelda header doen. verder zoiu je je tekstvakken aan kunnen passen, wat een scroll vk mettwee scrolvakken is niet echt mooi. verder even een andere template voor je forum, subsilver is zo lelijk...

Finesky
%Europe/Berlin %943 %2005, 23:38
sorry maar ik vind het hele design niks.

Dude iets zachter mag wel voor een jochie van 11!
Probeer verder goed naar de tips van iedereen te luisteren max:).

Jordy
%Europe/Berlin %960 %2005, 00:03
als je 11 bent en je kan al zoiets maken vind ik behoorlijk goed :)

Flashingback
%Europe/Berlin %965 %2005, 00:10
Ziet er al vrij goed uit ik vind het wel iets minder dat zeldafunpaleis.tk over de afbeelding staat mischien is het ook een idee van eerder de kleuren van zelda te gebruiken dan donker grijs en nog een tip begin is met flash te werken is veel leuker dan html en je hebt een broer die kan helpen :D.

WernerL
%Europe/Berlin %974 %2005, 00:23

Dude.. mijn exuses. :)
Ik zit(zat) op een forum waar niet naar leeftijd gekeken word en gewoon de harde waarheid werd verteld en ik gewend was dat nu ook te doen. Sorry als het lomp overkwam. :D naja, hier staat in profiel leeftijd bij en toen ik 11 was maakte ik ook nog sites met frames. :+

Ok ok, dan is het niet slecht.

Finesky
%Europe/Berlin %993 %2005, 00:50
Nee kritiek is goed!
Alleen een opmerking als 'ik vind het hele design niets' heeft hij niet zo veel aan;).
Maar de rest van je post was waardevol!

Goed, genoeg daarover:)

Finesky
%Europe/Berlin %453 %2005, 11:52
Als ik aan zelda denk denk ik aan groen/geel (zou een vele betere combinatie zijn

de ouden lay-out was ook groen

maxie 2005
%Europe/Berlin %454 %2005, 11:55
oeps sorry jouri ik gagt dat ik nog op mijn akound was ingelogt:P

Flashingback
%Europe/Berlin %463 %2005, 12:07
Met de acount van uw broer posten is niet flink he :p.

maxie 2005
%Europe/Berlin %479 %2005, 12:30
Ja mijn eigenschuld moest ik maar niet met de computer van mijn broertje op flashfocus gaan:).

Maar namens max, iedereen bedankt voor de tips, hij (en een helpende ik) gaan een betere layout verzorgen.
En de spelfouten gaan ook maar eens de deur uit:).

Finesky
%Europe/Berlin %480 %2005, 12:32
Ja mijn eigenschuld moest ik maar niet met de computer van mijn broertje op flashfocus gaan;).

Maar namens max, iedereen bedankt voor de tips, hij (en een helpende ik) gaan een betere layout verzorgen.
En de spelfouten gaan ook maar eens de deur uit:).

MA2R
%Europe/Berlin %482 %2005, 12:34
site ziet er goed uit mar logo mag iets zachter is te pixelig!

maxie 2005
%Europe/Berlin %677 %2005, 17:15
site ziet er goed uit mar logo mag iets zachter is te pixelig!

ik doe de volende keer wel .jpg geen .gif ;)

maxie 2005
%Europe/Berlin %678 %2005, 17:17
Dude.. mijn exuses. :)
Ik zit(zat) op een forum waar niet naar leeftijd gekeken word en gewoon de harde waarheid werd verteld en ik gewend was dat nu ook te doen. Sorry als het lomp overkwam. :D naja, hier staat in profiel leeftijd bij en toen ik 11 was maakte ik ook nog sites met frames. :+

Ok ok, dan is het niet slecht.

ik kan wel tegen een stootje hoor ;) ;P

walterwzk
%Europe/Berlin %621 %2005, 15:55

Punt 1:
Als je broer je vertelt je site te posten, dan zou ik hem toch ook zeker bij coole sites zetten, dus no harm done niet? lol.. maar verzet hem inderdaad maar even.

Punt 2:
Voor een jongen van 11 ben je goed bezig baasje!.. het is leuk dat je intresse hebt en op deze manier ervoor zorgt dat jij op onze leeftijd iedereen overtreft met jaren ervaring.

Punt 3:
Ik ga toch even kritisch in op het design, maar dat is opbouwende kritiek:
- Een afbeelding opslaan als JPG verzacht de gekartelde rantjes!
- De kleuren passen bij elkaar, maar er is weinig contrast. Ga voor een omlijning rond je tekst om deze kleuren toch duidelijk te houden wanneer je ze op deze manier toepast.

Blijven gaan baasje, jij komt er wel!

Mitch
%Europe/Berlin %633 %2005, 16:12
Ziet er leuk uit, nu nog een beetje met kleuren en plaatjes opvrolijken ;)

En welkom op het forum.

Ea.Z
%Europe/Berlin %707 %2005, 17:58
man man.. ik voel me klein.. een jaar geleden was ik hiervan zwaar onder de indruk...
weet je wat de clou is? een jaar geleden was ik 18 :p
mooi werk! zeker zo voortdoen. Oefening baart kunst, en voor iemand van 11 heb je zeer mooi werk geleverd... gewoon nog de puntjes die al gezegd zijn wat aanpassen, en je zult een mooi resultaat krijgen.
succes:)

Sammie
%Europe/Berlin %911 %2005, 22:52
Ik zat op mn elfde al met flash

digitalnrg
%Europe/Berlin %920 %2005, 23:05
Ik zat op mn elfde al met flash

en nu ben je 12 ?

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %737 %2005, 18:41
11 jaar :O nice hoor.. alleen zou ik die volgorde van de buttons veranderen, je begint met het gasten boek en forum 8~
sux6 verder, en ow ja, misschien is het design nog niet super, maar dat komt wel hoe ouder je word ... [ik ben ook nog maar 15 maar ja volgens mij werkt het wel zo :P]

Sammie
%Europe/Berlin %391 %2005, 10:23
13 jaar hoorz

Sammie
%Europe/Berlin %391 %2005, 10:24
en nu ben je 12 ? Nee 13

Superjoep
%Europe/Berlin %423 %2005, 11:09
nintendo 46
Lol heeft die ook ooit bestaan? ;)
Ik zou een van je ouders de tekst eens na laten lezen op spelfouten. Print alle tekstpagina's uit voor ze op papier vanuit Word. Zo kunnen ze het zeker lezen. En vraag of ze met een rode pen de spelfouten eruit willen halen. Hier leer je zelf ook alleen maar van :)
De site zelf vind ik naar gezien je leeftijd prima :) Leeftijd zegt niet alles, want een persoon van 20 die nog helemaal geen ervaring heeft kan ook niet zomaar iets perfects maken. Een voordeel voor jou omdat je zo jong bent is dat je nog veel kunt leren. Jonge mensen leren ook sneller ;) Doe daar je voordeel mee.
Toen ik 12 was begon ik ook net met dit soort dingen. En mijn eerste creaties waren ook zwart met gifgroen :p dus als ik het zo vergelijk heb je nog een mooie toekomst voor je liggen ;)
Ik kan je aanraden eens naar mooie goede sites op internet te zoeken. Wat vindt jij goed een mooi aan een website. En dan bedoel ik niet: "Ja 2advanced is vet cool met al die animaties" maar wat vindt je mooie kleuren en wat zijn goede indelingen volgens jou?
Een website waar vaak goede professionele websites op staan is http://www.linkdup.com/ Ga hier maar eens rondneuzen. Door te weten wat je mooi vindt ontwikkel je ook een eigen stijl :)
Volg verder de aanwijzingen van mensen op het forum op en blijf gewoon oefenen!

Fatty Owl
%Europe/Berlin %445 %2005, 11:40
Mag je zomaar emoticons van flashfocus gebruiken???

ath92
%Europe/Berlin %445 %2005, 11:41
toen ik zo oud als jou was maakte ik ook zulke websites:) nu ben ik een jaartje ouder (scheelt niet veel he:p) en nu ben ik (geen eigendunk ofzo) al heel wat beter geworden! Als je het leuk vind en er veel mee oefent kun je echt ver komen hoor:)!

Superjoep
%Europe/Berlin %451 %2005, 11:49
Mag je zomaar emoticons van flashfocus gebruiken???
Die zijn niet van FlashFocus, maar behoren tot het geinstalleerde forum namelijk vBulletin :) Tenminste dat dacht ik 8~

Fatty Owl
%Europe/Berlin %485 %2005, 12:38
oooooh sorry dan:D