Volledige versie bekijken : Portfolio site
michelsteege
%Europe/Berlin %775 %2007, 19:36
sinds vandaag online:
www.michelvandersteege.nl (http://www.michelvandersteege.nl)
nog niet hellemaal goed wat dingen die ik nog moet doen:
-duidelijk maken dat alles sleepbaar is (en gooibaar :P ) dit denk ik door een tekstje op het begin die verdwijnt ofzo of een muis aanwijzer die in beeld komt en het voordoet.
-contact@hotmail email moet nog een ander email adres zoiezo en misschien gewoon een linkje naar een formulier worden
-bij een geopend item bij de beschrijving indien nodig een scrollbalk
en dingen die ik nog wil doen zoiezo
- muziek spellertje wat verbeteren
en moet hem zoiezo nog fatsoenlijk vullen
tijmen_4real
%Europe/Berlin %823 %2007, 20:45
- Sommige van je projecten staan, als buttons, net iets te dicht op elkaar, ook al zijn ze draggable
- Je werk ziet er supergoed uit ! 3DMax ??
- De muziekspeler mag wel iets flitsender.
- Kmis iets van een stukje tekst over jezelf ofzo...
Ehm...
%Europe/Berlin %825 %2007, 20:48
Een goed begin, zou ik zeker mee doorgaan... Ik zou alleen wel iets anders verzinnen om terug te gaan als je een dingetje hebt aangeklikt...
Voor de rest heb ik niks aan te merken!
michelsteege
%Europe/Berlin %829 %2007, 20:53
- Sommige van je projecten staan, als buttons, net iets te dicht op elkaar, ook al zijn ze draggable
- Je werk ziet er supergoed uit ! 3DMax ??
- De muziekspeler mag wel iets flitsender.
- Kmis iets van een stukje tekst over jezelf ofzo...
- je hebt gelijk, soms staan ze over elkaar heen bij laden eens zien mischien met een hittest ofzo op lossen
- dankje, ja voornamelijk 3d max
- muziekspeler vind ik zelf ook (zie beginpost)
- stukje over mezelf, hmm zou ik dat in gewoon ook zo'n item erin zetten of als aparte knop, tekstvlak op de achtergrond of iets anders?
Een goed begin, zou ik zeker mee doorgaan... Ik zou alleen wel iets anders verzinnen om terug te gaan als je een dingetje hebt aangeklikt...
Voor de rest heb ik niks aan te merken!
Ideeën ervoor?
Tenshu
%Europe/Berlin %863 %2007, 21:43
Paar puntje:
Achtergrond: Leuk, maar de rest zoals lettertype en vormgeving van die vensters past weer niet bij het geheel.
Het woord Portfolio in je logo tekst vind ik veelste veel uit elkaar gezet. Maak het woord portfolio groter of je onderste tekst kleiner.
De thumbs gaan over het logo heen waardoor het niet goed zichtbaar is.
Achtergrond is iets te druk. Je zoomt je plaatje te veel in waardoor het drukker lijkt.
Het zou handig zijn als je een sluit knop bij elk project/venster neerzet. Nu is het zoeken hoe het werkt.
Soyono
%Europe/Berlin %970 %2007, 00:17
Hehe, wel leuk dat sjoel effect. Het zou nog beter zijn als het een functie had. Bijvoorbeeld als je de thumbnail naar een specifiek punt sjoelt, dat dan het betreffende onderwerp geopend wordt :D
APB
%Europe/Berlin %422 %2007, 11:09
Eej, misschien kun je iets doen met het rechtermuisknop menu.. dat scheelt weer een paar buttons... ik vond dat wel fijn bij mijn eigen site omdat ik ook met een soort van tumbnails werk en dan was het moeilijk om daar gepaste buttons bij te vinden..
Werkt al lekker iig!
michelsteege
%Europe/Berlin %485 %2007, 12:39
Paar puntje:
Achtergrond: Leuk, maar de rest zoals lettertype en vormgeving van die vensters past weer niet bij het geheel.
Het woord Portfolio in je logo tekst vind ik veelste veel uit elkaar gezet. Maak het woord portfolio groter of je onderste tekst kleiner.
De thumbs gaan over het logo heen waardoor het niet goed zichtbaar is.
Achtergrond is iets te druk. Je zoomt je plaatje te veel in waardoor het drukker lijkt.
Het zou handig zijn als je een sluit knop bij elk project/venster neerzet. Nu is het zoeken hoe het werkt.
- dat is een heel goed punt snap niet dat ik daar niet aan gedacht heb!!! ga ik zeker wat aan doen
- dit ga ik wat aan doen in combinatie met punt 1
- zal ik ook naar gaan kijken of het logo altijd op de bovenste laag of met een hittestje op het begin ze er niet op laten komen
- ik ga denk ik maar eens wat verschilledne achtergrondjes proberen en wat wijzigen
- goed punt ik doe zoiets of d.m.v. een tekstje
Hehe, wel leuk dat sjoel effect. Het zou nog beter zijn als het een functie had. Bijvoorbeeld als je de thumbnail naar een specifiek punt sjoelt, dat dan het betreffende onderwerp geopend wordt :D
dank u :P ik zou het eens overwegen en uitproberen
Eej, misschien kun je iets doen met het rechtermuisknop menu.. dat scheelt weer een paar buttons... ik vond dat wel fijn bij mijn eigen site omdat ik ook met een soort van tumbnails werk en dan was het moeilijk om daar gepaste buttons bij te vinden..
Werkt al lekker iig!
Dit zou ik hooguit als er bij doen omdat veel mensen daar niet direct naar kijken.
vandaag (jarig :P ) heb ik trouwes het boek actionscript 2.0 en 3.0 gekregen :D :D
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.