Volledige versie bekijken : Japans Animatie Tekenen
snurrie
%Europe/Berlin %613 %2005, 15:43
Hey.
Ik zat laatst te bladeren in een Japans Animatie Teken boek, en 'k besloot iets te gaan natekenen met Flash. Het lukte nog aardig goed vind ik... voor m'n eerste tekening met flash :)
Dit is het resultaat:
http://www31.brinkster.com/dreamalone2/ventje/japansanimatie_ventje.jpg
Ik weet nog niet hoe ik 't inkleuren moet aanpakken, heeft iemand misschien tips...?
Bye, Snurrie.
MA2R
%Europe/Berlin %657 %2005, 16:46
rood kruisje?
peres
%Europe/Berlin %660 %2005, 16:50
hey heel mooi hoor ;) ook goede dikte van de lijnen gebruikt
Koen!
%Europe/Berlin %667 %2005, 17:00
rood kruisje?
Hier klikken (http://www31.brinkster.com/dreamalone2/ventje/japansanimatie_ventje.jpg)
Ziet er lachen uit :) Alleen het rechteroor klopt niet helemaal..
Finesky
%Europe/Berlin %694 %2005, 17:40
Nee hoor;
HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.
snurrie
%Europe/Berlin %699 %2005, 17:47
oh, jah, sorry. Als je dan op vernieuwen drukt, doet ie t als t goed is wel...
ninetynine
%Europe/Berlin %706 %2005, 17:57
nope nog niet :)
snurrie
%Europe/Berlin %724 %2005, 18:23
vaag! :S
en kopieer dit es in je adresbalk
http://www31.brinkster.com/dreamalone2/ventje/japansanimatie_ventje.jpg
bart-c
%Europe/Berlin %730 %2005, 18:31
link gewoon in nieuwe browser zetten, dan werkt het prima. geinig ventje, maar beetje kaal.. Mischien kan je um inkleuren..
ninetynine
%Europe/Berlin %731 %2005, 18:33
ah nu :p , wat je al niet moet doen :)
leuke stijl !
snurrie
%Europe/Berlin %737 %2005, 18:42
okee, mooi dat 't werkt.
en dan nu.... de ingekleurde versie:
http://snurrie.sn.funpic.org/Ventje/japansanimatie_ventjekleur.jpg
ennuh. ook bedankt he voor jullie reacties :)
Renoiser
%Europe/Berlin %737 %2005, 18:42
maak ut gezicht wat langer en smaller ;)
ziet er al leuk uit
snurrie
%Europe/Berlin %742 %2005, 18:49
thx, maar als je 't gezicht langer en smaller maakt, krijg je wel een ouder personage.. dus t is maar net wat voorn personage je wilt...
BlijBlauw
%Europe/Berlin %744 %2005, 18:52
erg vet ingekleurd! ik houd wel van die style.
De kleuren passen opzich wel bij elkaar, maar ik vind ze een beetje mat.
Ik zou voor iets fellere kleuren kiezen, dat het er meer uitspringt.
Nog even een stukje trui/shirt tekenen, leuk vector-achtergrondje, en hij is erg mooi :)
snurrie
%Europe/Berlin %746 %2005, 18:55
:) thnx! Ja, de kleuren heb ik gewoon een beetje overgenomen uit dat boek.. en ik zal es kijken ja, of t me lukt om t verder uit te werken
snurrie
%Europe/Berlin %841 %2005, 21:12
+ shirt
http://snurrie.sn.funpic.org/Ventje/japansanimatie_ventjekleur2.jpg
Mitch
%Europe/Berlin %848 %2005, 21:21
Ziet er goed uit maar zorg ervoor dat de lijnen niet overal even dik zijn, doe dus in flash convert lines to fill zodat je die dikte kan veranderen op verschillende plaatsen. Hierdoor krijg je meer diepte, ik denk dat ie er dan veel beter uit zal gaan zien.
snurrie
%Europe/Berlin %854 %2005, 21:30
:) danke :) ik had al convert lines to fill gedaan, maar ik heb misschien iets te voorzichtig de diktes veranderd..maar als je goed kijkt, zie je t wel..
wel vet :) al die leuke reacties.
p.s. Mitch, ik vind je tekeningen echt geweldig!
BlijBlauw
%Europe/Berlin %857 %2005, 21:34
ziet er goed uit ja, miss de kraag een iets donkerdere kleur geven, iets meer kleurverschillen.
Nu de achtergrond :) miss is het mooi van die strepen vanuit het midden blauw-wit-blauw-wit zoals je veel op TMF ziet bijv.
Mitch
%Europe/Berlin %054 %2005, 02:18
Probeer die lijnen lekker strak te maken op sommige punten, nu zijn ze soms nog erg bol, kijk eens goed naar dragon ball z illustraties.
Waarom? Omdat ze erg strak zijn en simpel te maken :)
FantasTies
%Europe/Berlin %073 %2005, 02:46
Erg mooi man! lekker strak, alleen bij het plaatje met t-shirt zijn de schouders wel heel hoekig. Verder niks op aan te merken
@mitch: mischien zijn je tekeningen (volgens jou) simpel om te maken maare je moet er best gevoel voor hebben, ik vind je tekeningen ook geweldig!
Mitch
%Europe/Berlin %377 %2005, 10:03
@mitch: mischien zijn je tekeningen (volgens jou) simpel om te maken maare je moet er best gevoel voor hebben
Ik heb het verkeerd gezegd :), die dragon ball z is heel erg goed om mee te beginnen of goed om naar te kijken. Want die zijn stuk minder lastig dan andere manga tekeningen, omdat ze zoveel gebruik maken van strakke lijnen. Dus ik doelde erop dat je daar een beetje naar kan kijken van die dikke lijnen enz. Maar dat kan je ook doen natuurlijk bij een vergelijkbare tekening waar snurrie mee bezig is (het komt toch op oefenen neer totdat je er van neer valt 8~ en een beetje gevoel maakt die stap om veel te oefenen ook wel makkelijker).
Maar aan die tekening van snurrie te zien moet dat wel lukken :)
WernerL
%Europe/Berlin %496 %2005, 12:54
Ziet er vet uit, ik denk dat ik vanmiddag ook eens serieus ga oefenen met mijn tablet. :D
Mijn tekenkunsten in mijn zomer movie was dus niet echt geweldig maar ja dat kan ik beter.
snurrie
%Europe/Berlin %716 %2005, 18:11
thnx..
ik heb trouwens ook ff een lichaam proberen na te tekenen...
http://snurrie.sn.funpic.org/Mangameid/manga-meid.jpg
het donkerrode moet schaduw voorstellen..
Cowerd
%Europe/Berlin %754 %2005, 19:06
Waarom heb ik nou geen teken/design talent:P
tobisan
%Europe/Berlin %789 %2005, 19:57
Nee hoor;
zet een " ? " vraagteken achter de link er druk op enter..dan doet ie het (bij mij :p)
object
%Europe/Berlin %809 %2005, 20:25
sexy....
davyvh
%Europe/Berlin %838 %2005, 21:07
Inderdaad, op zo'n dingen ben ik nu echt jaloers...
snurrie
%Europe/Berlin %886 %2005, 22:17
Dat heb ik nou ook bij AS :P
BlijBlauw
%Europe/Berlin %679 %2005, 17:18
ja die is ook vet getekend! nu het hoofd nog :) of zet je er ook een vraagteken op ;)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.