PDA

Volledige versie bekijken : (http://www.dcshoecousa.com/home.asp) DC shoes schoenmerk

Faulty
%Europe/Berlin %486 %2007, 12:39
vind geen vierkante haakjes op mac

Koen!
%Europe/Berlin %501 %2007, 13:02
Geen lelijke site, maar ook zeker geen Cool Site. Hij is niet echt uniek, er zitten wat schoonheidsfoutjes in (zoals het rechtermuisknop-menu) en hij werkt ( hier in ieder geval) ook niet helemaal lekker (maar dat kan ook aan mijn niet-zo-denderende draadloze verbinding hier, waardoor Flash-sites vaak maar half laden).

-Rutger-
%Europe/Berlin %531 %2007, 13:45
vind geen vierkante haakjes op mac
... Een beetje zoeken man... vlak naast de p....

Faulty
%Europe/Berlin %551 %2007, 14:13
khad een website gebaseerd op die site, we moesten er eentje nabootsen veel te groot formaat natuurlijk, ma, me leerkracht vond het een zeer mooie site kwa design en ik vroeg me af wa jullie mening is
mss post ik ooit wel es het geen ik ervan gemaakt heb in photoshop :)

Faulty
%Europe/Berlin %553 %2007, 14:16
... Een beetje zoeken man... vlak naast de p....
lol dan heb je toch een ander toetse bord :) op^$ œ?ô€¨* alt en shift :s
ôÔôÔôôÔôôÔ¥¥¥‰‰ÓÓ\‰‰##±\••¿
ik ben het ooit is tegen gekome hoor
?÷…??~ß?©??‹?‡æ‡?ë“‘{¶««¡ÇÇøø}—€@Ùµµ¬?ô€@Ù?÷……¬œ¬œ Èî?øœÈÈîÈϺîÈ???~̺ºÏ~~ÈîœîººÚÌÏÈ?~ßß?ÚÚÚ††???©ƒƒ® ®ƒ?©©?êÂÂæ‡

nu ja heb er wel een toepasselijke gevonde ƒlash :)

stefanootje
%Europe/Berlin %556 %2007, 14:21
kan iemand me helpen ik wil graag een soort game als runescape maken me e-mail is landmacht21@live.nl schrijf plzz hoe het moet :P :D [?] 8) [8ball] [^] :* [V] [}:|] :# |) [:o)] :S :O :) ;) :P :D P) :( :X :@ 8D 8~ [?] 8)

VAW
%Europe/Berlin %606 %2007, 15:33
lol dan heb je toch een ander toetse bord :) op^$ œ?ô€¨* alt en shift :s
ôÔôÔôôÔôôÔ¥¥¥‰‰ÓÓ\‰‰##±\••¿
ik ben het ooit is tegen gekome hoor
?÷…??~ß?©??‹?‡æ‡?ë“‘{¶««¡ÇÇøø}—€@Ùµµ¬?ô€@Ù?÷……¬œ¬œ Èî?øœÈÈîÈϺîÈ???~̺ºÏ~~ÈîœîººÚÌÏÈ?~ßß?ÚÚÚ††???©ƒƒ® ®ƒ?©©?êÂÂæ‡

nu ja heb er wel een toepasselijke gevonde ƒlash :)

*zucht*

Shift + Alt + ( = [