PDA

Volledige versie bekijken : Macromedia Flash 8 Certified Designer Study Guide in de boekwinkel?

sanderbosch
%Europe/Berlin %478 %2007, 12:28
Hi Allemaal,

Weet iemand of en waar ik de study guide voor het flash 8 certificeringsexamen ergens in een boekhandel kan kopen? Online zijn ze allemaal uitverkocht of duurt het meer dan 4 weken voordat het geleverd kan worden.

Of weet iemand een andere manier om wat sneller aan dit boek te komen??

Gaat om het volgende boek:
Macromedia Flash 8 Certified Designer Study Guide

Thanx!

Laiverd
%Europe/Berlin %568 %2007, 14:39
http://www.amazon.co.uk/Macromedia-Flash-Certified-Designer-Study/dp/0321336232/ref=sr_1_1/202-9192939-2160617?ie=UTF8&s=books&qid=1175859418&sr=8-1

Meestal binnen een paar dagen in huis, en voor zover ik kan zien is ie gewoon op voorraad.

John

sanderbosch
%Europe/Berlin %572 %2007, 14:44
Ja, die had ik al gezien.
Daar staat alleen de volgende regel bij:

Availability: Usually dispatched within 4 to 6 weeks.

Terwijl bij andere items soms 8 tot 9 dagen staat.. ;-((

sanderbosch
%Europe/Berlin %405 %2007, 10:43
Krijg net van Amazon te horen dat dit boek definitief niet leverbaar is of zal zijn... Vreemd, je zou verwachten dat dit best een good selling item is..
Dus als iemand nog een adresje weet waar ze te krijgen zijn, ik sta open voor suggesties! ;-)))

fons
%Europe/Berlin %442 %2007, 11:36
Probeer het eens bij "het computer winkeltje"
site (http://www.hcw.be)

mech7
%Europe/Berlin %449 %2007, 11:46
Krijg net van Amazon te horen dat dit boek definitief niet leverbaar is of zal zijn... Vreemd, je zou verwachten dat dit best een good selling item is..
Dus als iemand nog een adresje weet waar ze te krijgen zijn, ik sta open voor suggesties! ;-)))

Zal wel te maken hebben met CS 3 ik geloof op het moment dat er een nieuwe versie is dat je het certificaat opnieuw moet halen? Dat was althans vaak zo met certitified photoshop bla bla bla ;p

sanderbosch
%Europe/Berlin %004 %2007, 01:05
Bedankt voor de link, Fons. Goeie tip, helaas ook hier geen succes...

@mech7: heb hier inderdaad ook al aan gedacht en deze week een mail naar Adobe Nederland gestuurd. Ben bijzonder afgeknapt op de manier waarop zij "service" denken te verlenen...

Het eerste mailtje dat ik terugkreeg verwees me op zeer botte wijze naar hun website... (duh, had ze al duidelijk uitgelegd dat mijn antwoord daar niet op te vinden is en dat het bovendien lijkt alsof het certified exam-gedeelte zwaar achterhaald is).

Toen maar wat verder doorgevraagd en het tweede antwoord was nog vager dan het eerste: ze verwijzen me nu door naar een "reseller"... Wordt er echt een beetje moe van met die mensen van Adobe en hun "service desk"... Stel je een vraag over certified exams omdat je graag verder wilt met hun producten (wat toch op zich positief voor hun zou zijn, zou je verwachten) en dan wordt je keer op keer met een kluitje in het riet gestuurd door één of andere helpdesk-corky....

Had dit niet van Adobe verwacht en hoop dat ze alsnog die informatie voor me hebben....

Iemand gelijke ervaringen met de zogenaamde service van Adobe Nederland??

PS: misschien toch maar iets gaan doen met Silverlight?? ;-)

Laiverd
%Europe/Berlin %349 %2007, 09:22
Je moet zelf kiezen of je iets anders gaat doen, maar in elk geval was je tijd die je nu hebt besteed aan deze quest, beter besteed geweest aan het werken aan een goed portfolio. De certificerings examens zijn een drol en gaan nergens over. Wellicht leuk voor jezelf als soort (duurbetaalde) test, maar verder nauwelijks van waarde.
Los daarvan: over twee jaar hebben we Flash 10; sta je leuk te kijken met alle energie en geld die je hierin hebt gestopt. Echt: hier in Nederland heb ik nog niemand (van werkgeverszijde) meegemaakt die er ooit naar heeft gevraagd, of er waarde aan hechtte. Mijn airmiles saldo was al bijna interessanter.

John