PDA

Volledige versie bekijken : q-day 2007 flyer

kleutscher
%Europe/Berlin %394 %2007, 10:28
op het moment ben ik bezig met een flyer voor een skateboard contest dat met qday in enschede is.

op het moment zit ik alleen met een klein probleempje.
en dat is:
de meeste willen graag alle informatie over de wedstrijd plus tijden etc etc. op de voorkant.
ik ben het zelf hier niet mee eens. mij lijkt het handig om de belangerijkste info voorop te zetten. zoals plaats tijd en dat het een skateboard contest is.
en de uitgebreider info op de achterkant.

dit vanwege dat anders de flyer te chaotische word en er weinig ruimte over is om mee te spelen.

wat denken jullie dat ik het beste kan doen.
tips en crits over de flyer zijn welkom.

twee dingen die zowieso aangepast worden zijn de skateboard. ik wacht nog op nieuwe fotos van een girl skateboard die worden vandaag aangeleverd. en de bierfles moet weer gespiegeld worden.

http://img412.imageshack.us/img412/5881/qdayflyertest1xs2.jpg

-Rutger-
%Europe/Berlin %411 %2007, 10:51
Ik ben het met je eens dat de uitgebreide info op de achterkant kan. En het ziet er tof uit! Leuk design! :)

kleutscher
%Europe/Berlin %431 %2007, 11:20
dankje:)

simpel testje van hoe ik het bedoelde.

zou dit genoeg info zijn om zonder de achterkant te zien te weten waar het over gaat?
http://img92.imageshack.us/img92/3504/qdayflyertest2ag4.jpg

Flashgirl
%Europe/Berlin %441 %2007, 11:36
Leuke poster! Hoewel het wel drukker wordt, is het wel heel belangrijk dat je in één oogopslag ziet wanneer, (hoe laat) en waar het evenement zal plaatsvinden. Een flyer moet ontworpen worden naar het doel: Zoveel mogelijk mensen naar je evenement lokken. Ik zou als ik de opdrachtgever was absoluut voor de tweede kiezen, want mensen moeten direct kunnen zien wanneer en waar het zal plaatsvinden. Ik mis wel een tijdsindicatie, maar als de flyer tweezijdig bedrukt gaat worden kan die daar geplaatst worden. Één kleine opmerking: maanden schrijf je in het Nederlands met een kleine letter (april). Verder heel leuk!

kleutscher
%Europe/Berlin %448 %2007, 11:46
dankje voor je reactie

er is niet echt een opdrachtgever. dit gaat vanuit de skateboard vereniging hier, waarvan ik zelf een bestuurslid vanben.
een van de sponsors onder andere een goede vriend had dit graag zo dat alle info op de voorkant komt. maar daar moet ik hem dan toch in teleurstellen maar denk wel dat dit hem gaat bevallen.

nog bedankt voor dat april zonder hoofdletter is:)

morreke
%Europe/Berlin %013 %2007, 01:19
je zegt maar tegen die sponsor dat als er nog meer info op de voorkant moet je de sponsors vanachter zal moeten gaan plaatsen ;)

leuk ontwerp verder

Wrap
%Europe/Berlin %327 %2007, 08:51
Echt mooi:):) Beatrix (h)

tijmen_4real
%Europe/Berlin %437 %2007, 11:29
Gaaf werk ! Goede kleurencombinaties !!
(maak het niet té druk idd)

kleutscher
%Europe/Berlin %678 %2007, 17:16
thx voor de reacties:)

ik heb de sponsor al overtuigd dus dat is geen probleem meer.

ik zou nu wel tips en crits kunnen gebruiken op dit.
heb de skateboard vervangen met een van de sponsors(ze hadden ff een setupje voor me inelkaar geschroeft en gefotografeerd). die andere was echt zo een speelgoed skateboard.

http://img181.imageshack.us/img181/9202/qdayflyertest3dg2.jpg

-Rutger-
%Europe/Berlin %693 %2007, 17:38
Ziet er kick uit! Vooral de naam vind ik leuk |) Q-day, mooie achtergrond, leuke vrolijke kleuren, ik zou er wel naartoe willen!

tijmen_4real
%Europe/Berlin %726 %2007, 18:25
Bier is (raar uit mijn mond) té aanwezig (dimmen?), net als de vlaggen.
Misschien iets feller oranje, overal gezien, om de Q-day te benadrukken ?

Devon
%Europe/Berlin %371 %2007, 09:54
ik vind hem prachtig!

alleen je moet wel eers de text lezen om te weten waar het over gaat.
ik zou de poster meer op een skate poster laten lijken dan op een puur nederlands zuipvestijn..

w00
%Europe/Berlin %412 %2007, 10:53
De style doet me een beetje denken aan wat TMF nog niet zo lang geleden had met de TMF awards 2006. Maar toch heel leuk gemaakt.

-Rutger-
%Europe/Berlin %420 %2007, 11:06
Nu ik hem nog eens goed bekijk zou ik eigenlijk nog maar een bierfles doen en twee skateboards, of op een andere manier duidelijk maken dat hem een skateevent gaat, want zoals Devon al zei, nu lijkt het weer een beetje op zo'n zuipfestijn.

kleutscher
%Europe/Berlin %429 %2007, 11:18
:) in feite is het meer een feest zuip festijn dan skateboarden vanwege dat het q-day is.
deze wedstrijd is niet zo gericht op de contest zelf maar meer op gezelligheid etc. vandaar dat de flyer iets meer feest uit straalt dan skateboard contest

als je andere contest zou organiseren die meer gericht zijn op de wedstrijd zelf zou dit geen goede flyer zijn idd:)

leroysnippe
%Europe/Berlin %797 %2007, 20:07
Mee eens, bier is érg aanwezig. Maar om er nu breezers voor in de plaats te plaatsen ;)

Misschien is het ook wat mooier als je van het tijdstip en de plaats, één rechte zin maakt. Dit maakt het naar mijn mening iets minder chaotisch (maar dit zou ook het ruige effect teniet kunnen doen). Speel er maar eens mee.

Verder: schönes flieger!

MrPee
%Europe/Berlin %370 %2007, 09:53
om bier nou met onze queen te associëren vind ik een beetje grof, het is al eerder gezegd om het bier wat te dimmen en ik ben het daar volkomen mee eens.

Voor de rest een hele goede setup met een geweldige achtergrond!(ik krijg ook echt het oranjegevoel :D)

Dus mss het bier wat kleiner en nog een skateboard element aan toevoegen.

Joga
%Europe/Berlin %519 %2007, 13:27
Mooie affiche, ik doe zelf ook aan skateboarden en ik zou zeker komen
door het design alleen al ;)