PDA

Volledige versie bekijken : [ Fixed ] Profielpagina's in Google

vectorboy
%Europe/Berlin %800 %2005, 20:12
Ik heb gemerkt dat de profielpagina's in Google zijn opgenomen en k weet niet of dat de bedoeling is...
Misschien is het al gemeld, maar vond er niet direct iets van.
Lijkt me gemakkelijk op te lossen.

Roenes
%Europe/Berlin %840 %2005, 21:10
Volgens mij is het eerder gemeld, of het was op het oude systeem. Anyway, ik weet niet of er al mensen naar gekeken hebben :)

Jorim
%Europe/Berlin %861 %2005, 21:40
Er liep toendertijd een discussie over, kan dat wel of kan dat niet. Sommige mensen vonden het juist wel fijn, verhoogde hun eigen vindbaarheid op internet en anderen vonden het wat minder (spammerdespam). Ik denk dat we daar hier gewoon eens lekker over moeten discussieren :) met één instelling worden ze trouwens niet meer geïndexeerd...

Het is opzich mogelijk om bij elke profiel de mogelijkheid te geven deze indexeerbaar (en dus zichbaar voor gasten) te maken of niet. Ik kan die optie inbouwen. Zinnig?

Roenes
%Europe/Berlin %882 %2005, 22:10
Het is opzich mogelijk om bij elke profiel de mogelijkheid te geven deze indexeerbaar (en dus zichbaar voor gasten) te maken of niet. Ik kan die optie inbouwen. Zinnig?Kan, mits het niet heel veel werk is. Anders vind ik dat alle profielen of wel of niet zichtbaar moeten zijn bij google. :)

Cowerd
%Europe/Berlin %901 %2005, 22:38
Ik denk dat er minder spam is als je de mailadressen met GD-library neer zet zodat van die spam bots niet met 1 simpele klik bij alle members het mail adress kan kopieeren en kan spammen..

Flashgirl
%Europe/Berlin %963 %2005, 00:07
Ik vind het persoonlijk niet zo fijn dat je profiel via Google te vinden is... Het idee om een optie te geven waarbij members zelf kunnen kiezen is wel tof, als dat niet te veel werk is...

Jorim
%Europe/Berlin %598 %2005, 15:21
Het idee om een optie te geven waarbij members zelf kunnen kiezen is wel tof, als dat niet te veel werk is...
Ach, wat is veel werk :D

Gebruiker CP | Wijzig Opties | Aanmelden & Privacy | Profiel privé?

[edit]
Iedereen moet er wel rekening mee houden dat het weken misschien wel maanden kan duren voordat jouw profiel echt uit Google is gepleurd. Hier kunnen wij niks aan doen...

VAW
%Europe/Berlin %927 %2005, 23:15
Over Google en Profielen gesproken: misschien ook een vakje bijmaken bij icq, msn, skype,... voor Gtalk! (of is dit al gezegd?)

Flashgirl
%Europe/Berlin %944 %2005, 23:39
Je bent fantastisch :D !

En goed / leuk idee van je, Wim(pie) :P :D !

VAW
%Europe/Berlin %994 %2005, 00:51
Ja, lach anders nog wat met men naam :O

Waarom kan ik jouw naam nergens vinden? Zal in ieder geval maar eens naar de Tweenies gaan kijken en Bella opzoeken [:o)]

of was dit offtopic?

Flashingback
%Europe/Berlin %017 %2005, 01:25
Ow die weet ik wel maar ik zeg het toch niet :p

Flashgirl
%Europe/Berlin %369 %2005, 09:51
@ VAW: Je was vroeger toch Wimpietjuh? Anders mijn oprechte excuses :).

(Ja, het is nu niet meer ontopic sorry :D)...

VAW
%Europe/Berlin %475 %2005, 12:24
Ja ok :P Maar die was nogal childish, niet 8~ ?

en @ Flashingback: Flauw hoor :P

Jorim
%Europe/Berlin %539 %2005, 13:56
Over Google en Profielen gesproken: misschien ook een vakje bijmaken bij icq, msn, skype,... voor Gtalk! (of is dit al gezegd?)
Als ik iemand heb gevonden met toegang tot de database (Narie is ff pleitte) komt ie er :)

Jorim
%Europe/Berlin %577 %2005, 14:52
En jawel ook Google Talk staat in je profiel...