Volledige versie bekijken : CS3 in de VS kopen?
ClarkNova
%Europe/Berlin %447 %2007, 11:44
Hallo allen,
ik wil binnenkort upgraden naar de CS3 Web Premium bundle. Ik zie dat deze in de VS een stuk goedkoper is, zelfs als ik het in nl zonder btw reken. Nu ga ik over een tijdje naar New York 8D, is het dan slim om het daar te kopen?
Het gaat wel voor m'n eigen bedrijf dus officieel en ik weet niet hoe handig dat is met de belasting hier (zal het wel met douane moeten regelen enzo lijkt me).
Dank!
Tim
Dauntless
%Europe/Berlin %450 %2007, 11:48
Het zijn voornamelijk ook import taxen die het duurder maken. Wanneer je het ginder koopt moet je denk ik nog evengoed import taxen betalen...
Als het voor je bedrijf is lijkt het mij sowieso het beste om zo legaal mogelijk te werken.
Ea.Z
%Europe/Berlin %464 %2007, 12:08
Als hij het ginder koopt, de doos wegsmijt, en de cd's gewoon in zijn tas met z'n laptop ofzo steekt, kunnen ze dat toch niet 'zien' dat hij die cd's heeft gekocht?
Als DL gelijk heeft ga je uiteindelijke evenveel betalen als hier. Als dat niet zo is ga je gewoon goedkoper uit;)
Ik zou zeggen proberen, en later rapporteren :D
Natuurlijk zal je deze niet als kosten kunnen inbrengen denk ik dan, gezien je geen douane betaald hebt... Hangt dus beetje van je bedrijfssituatie af, en van je persoonlijke budget (dus niet het geld dat het bedrijf zelf in dat pakket gaat investeren)
ClarkNova
%Europe/Berlin %551 %2007, 14:13
Hmm als ik even duur uit ben dan koop ik em liever in Nederland, aangezien ik anders nog zo lang moet wachten :)
Ook wil ik het gewoon aftrekken enzo, dus ja.
Jammer :)
.Tine.
%Europe/Berlin %538 %2007, 13:55
Voor de geïnteresseerden, er is een actie bij Itpro in Belgie:
http://www.itpro.be/images/news_me/269.jpg
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.