PDA

Volledige versie bekijken : xml raakt zoek

Herre
%Europe/Berlin %527 %2007, 13:40
Hallo boys and girls,

Ik ben ondertussen al goed opgeschoten met m'n nieuwe site, en ik heb min of meer alle fla's af. Ik had ze in dezelfde folder geplaatst om makkelijk te kunnen werken, maar nu wil ik die bestanden structureren en kom ik in de problemen.

De situatie is de volgende: Ik heb 2 mappen:
\swf\*.* hier bevinden zich alle swf's
\pictures\testgallerij\*.* hier bevinden zich de swf, images en xml voor 1 fotogallerij.

Om alles overzichtelijk te houden dacht ik voor elke gallerij een mapje te maken in de map pictures.

Nu wat blijkt: als ik m'n swf afzonderlijk run in \pictures\testgallerij\ werkt hij perfect (hij doet een load(images.xml)), maar als ik die test_gallerij.swf in een contentloader oplaad in een swf die zich bevind in een andere map (\swf\ dus) laadt hij wel het filmpje op, maar niet de xml en komen er dus geen foto's tevoorschijn, precies alsof hij de images.xml probeert te zoeken in \swf\ ipv \pictures\testgallerij\.

In de swf die in pictures\testgallerij\ staat heb ik nochtans ook this.lockroot=true gezet.

Het hele systeem heb ik ter verduidelijking even opgeladen.
index.html in de swf-directory is het startbestand (main.swf/fla de start fla).

Wat zie ik over het hoofd?

Greetz,
Herre

Herre
%Europe/Berlin %842 %2007, 21:13
niemand een idee? ik dacht aan het "laden probleem" maar heb alles zorgvuldig nagecheckt...

Herre
%Europe/Berlin %527 %2007, 13:40
ik geef het op denk ik... na 3 dagen zoeken :-)