Volledige versie bekijken : Testsite
DJDyno
%Europe/Berlin %951 %2007, 23:49
Hallo,
Ik ben al enige tijd bezig met Flash en maak mijn eigen site altijd met dit wonderbaarlijk multifunctionele programma.
Nu staat mijn site (http://www.djdyno.nl) al een tijdje online, maar ben er niet echt tevreden over.
Na wat rommelen in Flash heb ik een begin gemaakt voor mijn nieuwe site:
http://test.djdyno.nl
Wil iemand hier a.u.b. zijn/haar licht op schijnen??
Elk kommentaar is gewenst!
roelofpino
%Europe/Berlin %956 %2007, 23:57
Leuke style, maar maak de lettertypes van die buttons eens wit (of grijs). ik denk dat dat veel mooier is en duidelijker leesbaar.
De site is nu in zijn geheel heel donker.
Ook het logo is niet scherp.
raffa
%Europe/Berlin %992 %2007, 00:48
ik vind je oude site eigenlijk best wel cool :D
Nieuwe site ook leuk maar idd beetje donker het geheel..
Misschien moet je verder knutselen met de oude site:P is maar een idee hor!
Devon
%Europe/Berlin %798 %2007, 20:09
ik vind ze eigenlijk geen van bijde echt geweldig..
je nieuwe site is wel mooier maar hij brand op je cpu door die bewegende achtergrond
ga zo door dan word het wel wat ;)
MrPee
%Europe/Berlin %882 %2007, 22:11
Ik vind de opbouw van je website goed. Maar het kleurgebruik en de lettergrootte en type is nog iets om naar te kijken.
Over de kleuren: zwart en rood is een combinatie die je best kan gebruiken, maar zo heb je hem wel heel donker gemaakt, de tekst onder je logo is niet meer te lezen. Probeer misschien een wat betere kleurencompositie te maken met rood, zwart en een andere kleur, zodat het tenminste iets lichter wordt.
De vuuranimatie, hoe mooi deze ook is, nog wel de mooiste die ik heb gezien, ik ben er zelf helemaal geen fan van omdat ze vaak goedkoop overkomen. Hier vind ik het niet helemaal het geval, maar ik wou toch mededele dat ik er niet zo'n fan van ben.
Bij records bijvoorbeeld mogen de scrollpijltjes ook wat subtieler. Zo ook voor de buttons denk ik.
Het is niet zo aantrekkelijk om je gastenboek op een andere webpagina te doen.
Er zit nog wat werk aan denk ik. Een tip is om goed naar andere websites te kijken en proberen daar iets van na te bouwen, natuurlijk niet de gehele website, maar delen in jouw stijl.. Succes ermee :D
WernerL
%Europe/Berlin %887 %2007, 22:18
Ik vind het eigenlijk maar afschuwlijk. Geen mooi kleurgebruik, lompe buttons, en je gebruikt flash en er zit niet eens 1 toffe animatie in. :-)
Sorry maar hier kan ik niks positiefs over zeggen.
theflush2
%Europe/Berlin %487 %2007, 12:41
Het ziet er niet bepaald professioneel uit. De knoppen zijn standaard en te groot, het font is niet zo mooi. Verder zit er weinig vormgeving aan, het zijn wat buttons met een contentveld eronder gekwakt. Op zich kun je met de kleurstelling en de vlammen wel iets cools maken, probeer je navigatie, content en logo bij elkaar te laten horen. Misschien kun je een wat spannendere vlakverdeling creeren?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.