victor
%Europe/Berlin %496 %2005, 12:54
Wat maar niet wil lukken...
Wat lukt wel: vanuit een Flash-movie een php-script voeden en parameters terugkrijgen in de movie dus met:
blabla.sendAndLoad("data.php", krijgen, "POST");
Wat lukt niet:
Vanuit een HTML-formulier direct een flash-movie laden en dan meteen een aantal variabelen meegeven. Zoals bijvoorbeeld:
<form action="phpscript.php" method="post" name="test">
<input type="hidden" name="naam" value="ikke">
<input type="submit" value="klik hier">
</form>
Verderop in dit script phpscript.php staat dan het blok HTML-code dat de flash-movie toont. Het phpscript roept dus zichzelf aan en bevat een $_POST variabele.
Wat wil ik:
Ik wil de $_POST variabele - in dit voorbeeld dus de variabele naam - direct in de flash-movie kunnen gebruiken. Dat moet toch heel simpel zijn, maar ik kom er niet uit.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeelp?
gr Victor
Wat lukt wel: vanuit een Flash-movie een php-script voeden en parameters terugkrijgen in de movie dus met:
blabla.sendAndLoad("data.php", krijgen, "POST");
Wat lukt niet:
Vanuit een HTML-formulier direct een flash-movie laden en dan meteen een aantal variabelen meegeven. Zoals bijvoorbeeld:
<form action="phpscript.php" method="post" name="test">
<input type="hidden" name="naam" value="ikke">
<input type="submit" value="klik hier">
</form>
Verderop in dit script phpscript.php staat dan het blok HTML-code dat de flash-movie toont. Het phpscript roept dus zichzelf aan en bevat een $_POST variabele.
Wat wil ik:
Ik wil de $_POST variabele - in dit voorbeeld dus de variabele naam - direct in de flash-movie kunnen gebruiken. Dat moet toch heel simpel zijn, maar ik kom er niet uit.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeelp?
gr Victor