PDA

Volledige versie bekijken : adviezen Flashsite met 5 studenten eraan werken

jambek2003
%Europe/Berlin %836 %2007, 21:04
Beste flashers,

Samen met 4 andere studenten gaan wij een wazige weblog maken voor kiddo's. Zij zullen dmv. feedback of feedforward en opdrachtjes taken uit moeten voeren alvorens een functionaliteit in de weblog beschikbaar zal zijn. Dit alles zal met actionscript, php(, xml) en mysql aan de pruttel moeten worden gebracht. Er zijn 3 CMD'ers (waaronder ik) en 2 informatici die aan het project gaan werken. Nu vraag ik mij af hoe wij het best database aangedreven flashsite met meerdere mensen tegelijk aan kunnen werken. Kan ieder zelf aan een object voor de site werken en dan later importeren in een project?!

Kortom; Graag advies over hoe je met meerdere personen het meest efficiënt aan de applicatie kan werken.
Misschien hebben jullie ook adviezen over hoe objecten via php/xml aan te spreken vanuit flash dat soort zaken dus.

Ik heb zelf wat basiservaring met Flash&actionscript, php&mysql uit tutorials en boeken en ken wat Director. Wij hebben nog nooit iets complex in Flash gebouwd en dat nog eens met server-sided-scripts gaat werken om data uit te spugen. Alle adviezen zijn zeer welkom.

Zijn er eventueel personen bereid om bv. via msn of wat dan ook technische advies te geven?!