Volledige versie bekijken : Fraps...
Ehm...
%Europe/Berlin %617 %2007, 15:49
Hey,
Kent hier iemand Fraps? Dat is een programma waarmee je bijv. filmpjes op kan nemen van een game..., ik weet niet of het waar is maar ik heb een gerucht gehoord dat er een code ofzo is, waarmee je het beeld zelf kan instellen, dus in de game zelf..
Kan iemand me hiermee helpen?
Alvast bedankt..
WernerL
%Europe/Berlin %621 %2007, 15:55
Ik ken fraps wel. Maar hoe bedoel je "het beeld instellen" ? Wees eens specifieker. De resolutie aanpassen? Of een bepaald stuk van het beeld opnemen?
.Tine.
%Europe/Berlin %627 %2007, 16:03
Heb je eigenlijk al gezocht?
Volgens mij weet je hier genoeg mee:
http://www.fraps.com/faq.php (Helemaal vanondert staat iets over een code).
edit: Sorry :# & bedankt voor de uitleg Rits :).
RITS
%Europe/Berlin %641 %2007, 16:24
Tine wat jij hebt gevonden gaat over de FPS1-codec, dat is iets anders :) die heb je nodig om fraps filmpjes af te kunnen spelen als je ze al .RAW hebt opgeslagen.
ehmm je bent niet echt duidelijk nee, wat wil je eigenlijk doen? wil je de resolutie wijzigen? wil je de FPS in beeld zien??
Heb even gezocht op "fraps code beeld" en kwam nergens iets tegen dus ik ben bang dat datgene wat jij wilt niet mogelijk is.
Maar misschien heb je geluk.
Peace :)
Ehm...
%Europe/Berlin %687 %2007, 17:29
In sommige Battlefield 2 filmpjes is het beeld niet normaal, dus first-person cam, of 3rd person. Maar staat het beeld ergens anders, bijv. Dat je kant zien dat er een poppetje aan komt lopen.. Ik weet niet precies hoe het kan, maar misschien weten jullie het..
Emveedee
%Europe/Berlin %758 %2007, 19:11
wrs. is dat gefilmd door een spectator.
Je kan met fraps nl. alleen t beeld opslaan,
en niet laten 'filmen' vanuit een andere positie.
.Tine.
%Europe/Berlin %762 %2007, 19:18
Tine wat jij hebt gevonden gaat over de FPS1-codec, dat is iets anders :) die heb je nodig om fraps filmpjes af te kunnen spelen als je ze al .RAW hebt opgeslagen.
Oh... Oeps. Sorry :# .
En bedankt voor de uitleg :).
w00
%Europe/Berlin %769 %2007, 19:27
Nee anders heb je gelijk weer een 3rd person hack, en die zooi wordt altijd geblokkeerd door PunkBuster of iets dergelijks :)
Fraps is niets meer dan een gewone software applicatie waar je screenshots en videos mee kan maken tijdens het gamen.
Maar vaak zit dit al ingebouwd in de game zelf om screenies en videos te maken. Het verschil is alleen dat je bv je FPS kan zien met Fraps (wat overigens ook weer kan met een instelling in de game zelf) en je kan beginnen met opnemen vanaf het hoofdmenu van de game
M0L
%Europe/Berlin %906 %2007, 22:46
Bij battlefield 2 en 2142 kun je het volgende doen:
Je kunt ook werken met Battlerecorder. Je moet dan gewoon spelen in een server die Battlerecorder ondersteunt, en dan zo'n proggie downloaden waarmee je alles terug kunt kijken zelf de camera kunt bewegen en de movie exporteren (volgens mij heet dat proggie Battlelauncher)
alexju
%Europe/Berlin %919 %2007, 23:04
free camera? nooit van gehoord, dat laat je rond in een map vliegen. En gui kun je in de console uitzetten en dan filmen ;)
Koen!
%Europe/Berlin %932 %2007, 23:22
Misschien is hier (http://www.machinima.com/machinima101/index.php) iets te vinden? :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.