PDA

Volledige versie bekijken : Hoe kan ik geluid en film het best importeren in flash

tackejong
%Europe/Berlin %412 %2005, 10:54
Ik ben bezig met een flashfilmpie te maken die niet op internet hoeft, maar met een beamer ergens wordt gepresenteerd, dus ik kan me lekker uitleven want de groote maakt niet uit. Nu wil ik er een stukje film inladen van iemand die iets verteld.
Welk bestandstype kan ik het beste gebruiken en hoe zorg ik ervoor dat bij het afspelen het geluid synchroon loopt met het beeld?
Ik heb het met een .avi bestand geprobeerd met het geluid er al in maar bij het afspelen liep het geluid niet synchroon!!! Ik heb mijn flashfilmpie op 25 frames per seconde staan.

alvast bedankt
groeten tackejong

Mitch
%Europe/Berlin %423 %2005, 11:09
Voor geluid moet je streaming gebruiken, dat zorgt ervoor dat geluid en video gelijk spelen. Voor het type bestand zou ik niet weten. Maar waarom gebruik je gewoon geen fullscreen swf?

Ultim-o
%Europe/Berlin %458 %2005, 12:00
Het hoeft niet persee streaming te zijn om het synchroom te laten lopen. Als je grotere films importeerd in flash is het bekend dat het geluid niet meer synchroom loopt op den duur... Het beste kun je een flv maken (van adobe premiere oid) en deze progressive inladen.

Dat kan met flash player 7, en met het netconnection object.
Als je een flv (flash video) maakt, blijft het geluid en beeld altijd synchroom lopen...