PDA

Volledige versie bekijken : Flash Video

Nelus
%Europe/Berlin %323 %2007, 08:45
Hallo iedereen,

Ik heb een project momenteel waar video opnames voor zijn gemaakt van een persoon. Deze persoon "gooit" knoppen naar het scherm. Deze knoppen zijn er niet in het echt bij opgenomen en moeten er bij Flash in geanimeerd owrden, of misschien in aftereffects ofzo. Het probleem is, dat ik dacht dat er nog steeds - zoals eerdere Flash versies - een mogelijkheid was om een video in een MC te laden met alle frames apart in keyframes. Wat mij nu blijkt is dat het tegenwoordig nodig is om een FLV te converteren en die alleen af te kunnen spelen. Dit mocht ook nog niet zo'n heel groot probleem zijn als we de movie wel per keyframe zouden kunnen zien. Ookal hebben we het liefst de video in aparte keyframes in een MC.

Ik twijfel er niet aan dat hier een oplossing voor is, maar ik kon deze niet zo snel vinden. Ook niet aan de hand van the-allmighty-forum-search tool. 8~

Thx, Niels

Alassea
%Europe/Berlin %339 %2007, 09:09
Je kan nog steeds een videobestand over keyframes laten verdelen. Als je een videobestand importeert (file>import > import video) kan je bij 'how would you like to deploy your video?' kiezen voor 'Embed video in SWF and play in timeline'.

Dan krijg je dus een keyframes...

Nelus
%Europe/Berlin %351 %2007, 09:26
We zijn net 15 mins er achter gekomen. :) Maar alsnog bedankt! :) Ik wist dat het moest kunnen. ;)

Pointer
%Europe/Berlin %941 %2007, 23:35
Je kunt ook cue points aanmaken. Hierin kun je dmv tijdsaanduidingen aangeven wanneer 'iets' plaats vindt.

Bijv een functie aanroepen.
vb: http://theflashblog.com/?p=78

Greetz://

Badenjan
%Europe/Berlin %543 %2007, 14:03
Ik heb een probleem wie kan mij er mee helpen?
Mijn probleem is ik heb een video flipje naar de flash geïmporteerd maar hij speld de video niet af, hij reageert helemaal niet.

Ultim-o
%Europe/Berlin %649 %2007, 16:34
Badenjan! Maak ff een nieuw topic aan voor je probleem, en geef wat meer info over je probleem.. Thanks!

daphne
%Europe/Berlin %444 %2007, 11:40
Hoe kan je zorgen dat er een control panel met knoppen als 'play' en 'stop' onder je filmpje komen, net als bijvoorbeeld bij Youtube? Daar zie je zelfs hoe lang het filmpje gaat duren e.d.
Of is dit heel ingewikkeld?

Thanx!! :)

Ultim-o
%Europe/Berlin %407 %2007, 10:47
Hi Daphne! Voor je vraag kan je het beste ff een nieuw topic aanmaken. Dan krijg je de meeste respons. Thanks!

djashuard
%Europe/Berlin %037 %2007, 01:53
Sorry dat ik hierop reageer maar heb zelfde probleem maar ik krijg geen keyframes....