PDA

Volledige versie bekijken : inloggen met XML 2

straaljagertje
%Europe/Berlin %761 %2007, 19:16
iemand anders had een inlogscherm gemaakt waarbij de wachtwoorden in XML staan.

ik heb dit nagemaakt. Maar als ik bij de XML nog 1 member toevoeg dan doet hij het niet meer.

de codes staan hier
de topic (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=24742&highlight=inloggen+met+xml)

Sander005
%Europe/Berlin %320 %2007, 08:40
Wachtwoorden in xml...... dat klinkt mij nou niet bepaald veilig in de oren [V]. Xml kan door iedereen uitgelezen worden, gebruik voor inloggen en andere gevoelig materiaal een database. [^]

TheDutch
%Europe/Berlin %378 %2007, 10:05
straaljagertje, wanneer andere leden hier code plaatsen omdat ze hulp nodig hebben wilt dat niet zeggen dat jij die code gewoon voor jezelf kunt gaan gebruiken! Het gaat hier om auteursrechtelijk materiaal.

Om die rede zal ik dit onderwerp raporteren bij de beheerders van FlashFocus en bij het desbetreffende lid waar je de code van gepakt hebt.

straaljagertje
%Europe/Berlin %669 %2007, 17:04
je mag het toch wel proberen "voor je zelf" na te maken. En toen ze bezig hiermee was heb ik haar een PM gestuurd en daar staat in dat ze de code neer zou zetten

TheDutch
%Europe/Berlin %675 %2007, 17:13
Straaljagertje, ik heb Inge gesproken en zij heeft mij verteld dat jij haar een PB gestuurd hebt waar ze geen zin had om op te reageren. Daarna heb je haar ook nog zitten spammen op haar blog. Dus ze heeft er zeker geen(!) toestemming voor gegeven.

Ik kan je wel zeggen dat Inge heeft aangegeven er niet veel problemen mee te hebben omdat zij het zelf ook voor leerdoeleinden heeft gemaakt, maar netjes is het zeker niet van je. Het is daarnaast strafbaar en staat gelijk aan diefstal. Houdt hier in het vervolg gewoon rekening mee. Wanneer jij iemand vraagt of je de code mag gebruiken en je krijgt geen antwoord, gebruik de code dan gewoon niet :).

straaljagertje
%Europe/Berlin %679 %2007, 17:18
Ik heb helemaal niet gespamt maar een vraag gesteld en spam is heel wat anders vindt ik. En ik heb het gevraagt en antwoordt gekregen dat ik het mocht gebruiken.

En hoeveel andere mensen zullen het ook doen? denk ook wel veel.ook zonder toestemming

TheDutch
%Europe/Berlin %682 %2007, 17:23
Ik ga niet zomaar Inge haar PB hier nu neerzetten, maar laat ik zeggen dat ik een ander verhaal van haar gehoord heb. Wees in het vervolg gewoon eerlijk en laat het hier nu verder bij :).

straaljagertje
%Europe/Berlin %686 %2007, 17:28
kan ik dan misschien nog wel worden geholpen???

Ganndlas
%Europe/Berlin %834 %2007, 21:01
iemand anders had een inlogscherm gemaakt waarbij de wachtwoorden in XML staan.

ik heb dit nagemaakt. Maar als ik bij de XML nog 1 member toevoeg dan doet hij het niet meer.

de codes staan hier
de topic (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=24742&highlight=inloggen+met+xml)
http://www.vipercreations.com/tutorials.php?cat=Adobe%20Flex&id=28&act=view

TheDutch
%Europe/Berlin %836 %2007, 21:04
Goed gezocht Ganndlas, mijn complimenten! :D
Kan straaljagertje toch nog verder ;).

Ganndlas
%Europe/Berlin %843 %2007, 21:15
Goed gezocht Ganndlas, mijn complimenten! :D
Kan straaljagertje toch nog verder ;).Ty :) Ik heb de tutorial ook gebruikt maar ik had de PHP in ASP verandert :)