PDA

Volledige versie bekijken : mail buttons werken niet

marima
%Europe/Berlin %721 %2005, 18:19
Omdat ik op mijn vorig probleem geen reacties meer kreeg (inladen van mc's) heb ik maar iets anders geprobeerd.

Het vreemde is nu dat de buttons (als je er op klikt moet je mailprogramma openen) niet werken. Volgens mij heb ik het echt op de goede manier gedaan.
Wie wil kijken wat er mis is?

Ea.Z
%Europe/Berlin %728 %2005, 18:29
ff zien wat je kapot gemaakt hebt :p

//edit:
amaai, da zag er toch raar uit hoor :p
heb er wa aan gesleuteld.. het werkt nu op een goede manier
je moet maar eens wa rondzien wa ik uitgestoken heb. Als je vragen hebt: SHOOT ;)
succes verder

marima
%Europe/Berlin %821 %2005, 20:42
Ik ben ook nog maar een beginner en stoei er soms op los om dingen voor elkaar te krijgen (niet verder vertellen, dan worden ze hier boos) ;) , moet door vallen en opstaan het leren.
Ik ga het eens bekijken en kom er op terug.
Alvast dank.

Ea.Z
%Europe/Berlin %962 %2005, 00:05
Ik ben ook nog maar een beginner en stoei er soms op los om dingen voor elkaar te krijgen (niet verder vertellen, dan worden ze hier boos) ;)
niemand gaat boos zijn omdat je geprobeerd hebt
maar probeer altijd eerst eens de zoekfunctie, en de F1 in flash... als je ff goed kijkt, en zelf wat 'stoeit' dan, kun je al aardig wat voor elkaar krijgen...
Zeker niet laten om zelf te proberen.
Van fouten leer je, en van zelfstudie leer je nog meer, dus: blijven proberen is de boodschap ;)

marima
%Europe/Berlin %410 %2005, 10:51
Oke, de mail buttons werken, waarvoor dank.
Maar ik heb er 2 nieuwe problemen bij.
Het logo schuift niet zo soepel meer en je kunt maar op stukjes van de buttons klikken, dus uiterst goed mikken, werkt slechts op enkele letters.

Wat ik gewoon niet snap, een getURL zou toch gewoon moeten werken op een button?
Waarom doen ze het bij mij niet dan? :(

Ea.Z
%Europe/Berlin %739 %2005, 18:45
om je button probleem te verklaren
in feite moet je beter een ander script gebruiken waarbij op elk moment de movie kan achteruit spelen, en niet opeens verspringt.
dat is dus het eerste :p

verder die mail buttons:
on (release){
getURL("mailto:me@2eezee.com","_blank");
}
dit is een werkende versie. jouw probleem was dat je 2 buttons boven elkaar had, waardoor dat de tweede niet kon 'aangeklikt' worden. dus moet je maken dat je eerste button daar eerst weg is, zodat je aan je onderste reeks knoppen kan;)

marima
%Europe/Berlin %763 %2005, 19:19
Ik denk dat ik het best van voren af aan opnieuw moet beginnen.
Misschien iets anders verzinnen voor die buttons.
Ze willen graag dat die achter het logo vandaan komen en er weer achter verdwijnen, en die mailadressen zijn nou eenmaal te lang.
Wellicht kan ik toch beter zoeken naar hoe ik mc's kan maken en die inladen.
Ik ben er dus nog niet uit.
Maar bedankt voor de moeite.