Volledige versie bekijken : mijn website header
trepanic
%Europe/Berlin %616 %2005, 15:47
ben even begonnen met een nieuwe header maken voor mijn site. (in flash). ik vind hem...wel redelijk... maar wat is jullie mening?
de tekst ''misoneism'' moet er nog op komen, maar ik ben nog aan het denken voor een goede animatie daarvoors. en blijf even kijken, er gaat iets bewegen...
ik wilde eigenlijk het logo ook een beetje laten bewegen, maar ik weet niet precies wat een goed idee is, ik wil hem een beetje laten zweven zeg maar. als iemand tips heeft om dit te doen ,heel graag :)
www.misoneism.tk
Flash Dreams
%Europe/Berlin %625 %2005, 16:01
Mooie kleur effecten,
alleen de rand van de header is op sommige plaatsen wat kartelig
Finesky
%Europe/Berlin %653 %2005, 16:40
Als je inzoomd op de lijnen in de header, zie dat er een paar strepen veel te ver doorlopen, dit zie je ook nog een beetje op 100%.
De kleuranimatie vind ik niet zo geweldig.
Er zit naar mijn mening ook te veel bevel aan de zijkanten.
Ea.Z
%Europe/Berlin %726 %2005, 18:26
erg mooi vind ik persoonlijk, maar als die animatie erop komt vind ik het minder, die animatie is niet echt dat... mss beter een soort glazen glans ofzo... en mss je framerate wat opdraaien, want mij lijkt dat je op 12fps draait, kan da?
verder sluit ik me aan bij de rest... die randen wat afwerken, dan is ie top;)
trepanic
%Europe/Berlin %893 %2005, 22:27
bedankt voor de tips, en de framerate is 30 fps, geloof het of niet...
EDIT: hij is nu totaal veranderd. heel simpel deze keer.
$ilver
%Europe/Berlin %891 %2005, 22:23
Maar hij ziet er toch veel toffer uit!
Mooi werk!
giel12
%Europe/Berlin %776 %2005, 19:38
Allereerst!! mooie header!!! mooi logo :)
De button (met het logo in dat zo oplicht) zou ik bij rollout wel terug laten uitfaden... Nu zo ineens terug gewoon... het mask is wel mooi over je tekst maar kan je hiervoor niet een iets andere animatie bedenken...
Niek_M
%Europe/Berlin %789 %2005, 19:56
Ziet er cool uit, kleuren erg gaaf maar ik schrok een beetje van het geluid.
Lutten
%Europe/Berlin %482 %2005, 12:34
hier zit talent achter. keep up
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %713 %2005, 18:07
dat ligt is mooi, ook in de rest van de site, alleen als je van de ronde 'knop' in de header afgaat springt oppeens het licht 'uit'. hier kun je misschien een rollOut op maken zodat ie uit knipperd, een beetje zoals ie ook aangaat ;)
verder ist mooi hoor :P
trepanic
%Europe/Berlin %470 %2005, 12:16
hey dank jullie wel voor de reacties :) Jullie hebben inderdaad wel gelijk over die logo, ik zal er binnenkort een rolout op zetten. Als er verder nog kritiek is, hoor ik het graag :D
edit: hmm, ik heb het geprobeerd maar het lukt niet echt. hoe kan ik het beste die rolout regelen? gewwoon in de zelfde layer als de button een movie clip maken en een framelabel geven? want dat deed ik en hij doet het niet goed, als ie weer terug gaat naar de normale kleur wordt ie op het laatste moment even zwart :S
trepanic
%Europe/Berlin %488 %2005, 12:43
kan iemand vertellen hoe ik die rolout kan doen? snap er niks van. ik wil dat er bij rolout van de muis de logo weer geleidelijk van dat lichtgevende groen terug gaat naar normaal. hoe?
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %861 %2005, 21:40
on (rollout) {
this.gotoAndPlay ("rollout");
}
je maakt een framelabel in je MC genaamd rollout.. en klaar ben je :)
ziet er vet uit
suc6
trepanic
%Europe/Berlin %540 %2005, 13:58
oooh dus een framelable ín mn MC, ik dacht gewoon op de hoofdtimeline
ik zal het proberen dank je
[edit] lukt nog steeds niet, bij rollout springt ie weer gewoon terug
behived
%Europe/Berlin %590 %2005, 15:10
is je logo momenteel een button?
het is beter om gebruik te maken van mc's met daarop de code die Nightbowl v2. al toonde:
on (rollout) {
this.gotoAndPlay ("rollout");
}
on(rollover){
this.gotoAndPlay("rollover");
}
voeg de nodige stops toe en frame labels op de juiste plaats en klaar..
trepanic
%Europe/Berlin %636 %2005, 16:15
ja het is een button want ik wilde er een getURL op zetten (naar de hoofdpagina). maar ik zal het eens proberen met MC
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.