Volledige versie bekijken : Nightbowl preview
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %583 %2005, 14:59
HELLO!!
ik zou graag een stuk van m'n site willen laten zien...
zeg ff wat je er van vind.. vooral over dingen die volgens jouw niet goed zijn
maar tis ook altijd leuk om te horen als er wel wat cool is :D:D
alleen de pagina home werkt op 't moment.. de andere komen er snel aan :)
later Remon
Launch site (http://www.nightbowl.com/)
Freaky_KiLLer
%Europe/Berlin %599 %2005, 15:23
Zeer nice...alleen de tekst mischien een beetje te klein.
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %605 %2005, 15:31
jah, ik ben bezig een nieuwe font te zoeken.. maar is erg moeilijk.. want ik heb erg weinig ruimte voor tekst :P
flash actionhero
%Europe/Berlin %669 %2005, 17:04
wahaha, muziek uit starcraft :) ... anyway, erg mooi site, misschien wat verschillen aanbrengen in linker en rechterkant... ziet er verders mooi uit!
damarez
%Europe/Berlin %682 %2005, 17:22
mooie graphics
embed je fonts deze zijn op bepaalde plekken een beetje onduidelijk
en waarom sony?
waarom geen nightbowl
verder vind ik de preloader in de submovie mooier als die op de hoofd section.
ziet er verder mooi uit
succes
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %722 %2005, 18:20
yo, tsja.. de loader aant begin is nog niet klaar..
en ik ben bezig met nieuwe fonts.. alleen ist erg moeilijk gezien de ruimte die ik heb om tekst te kunnen plaatsen. dus moeten ze wel erg klein zijn
en waarom sony.. je ziet dan direct dat het schermpjes voorstellen :)
thx!!
Mitch
%Europe/Berlin %387 %2005, 10:18
Ziet er leuk uit, maar ik zou als ik jouw was uitkijken met die sony overal :)
Wees dan creatief en maak een eigen merk.
Preloader met percentage mag ook wel.
En je zou pixelfont moeten gebruiken. Kijk is op dafont (http://www.dafont.com) genoeg keus.
ath92
%Europe/Berlin %424 %2005, 11:11
volgens mij heb je al een keer eerder zoiets gepost:) dat was nog op het oude forum, alwee een tijdje geleden.... en toen vond ik hem net zo vet als nu ;)
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %674 %2005, 17:11
mitch ff btw, je illustraties zijn echt bizar mooi man :) en over dat sony logo.. ik ben aant proberen of ze me willen supporten.. maar ik moet dan eerst de hele site af hebben.. ik heb echt al 10000 fonts geprobeerd.. maar ik kan niet echt iets geschikts vinden :(
Superjoep
%Europe/Berlin %708 %2005, 18:00
Vind het een beetje te donker/duister allemaal. Opzich zitten er professioneel uitziende beelden en animaties in. Maar de fonts daarentegen zijn erg slecht. Zoals Mitch zei, pak een pixel font. En ander een sans-serif, die je ook op kleine grootte kunt lezen.
en over dat sony logo.. ik ben aant proberen of ze me willen supporten.. maar ik moet dan eerst de hele site af hebben..
Sorry, maar verwacht je echt dat Sony (het mega bekende/grote merk Sony) je gaat supporten/sponsoren? Ze zullen eerder een rechtzaak tegen je aanspannen omdat je hun naam/logo gebruikt denk ik :D
Sony gaat echt niet zomaar websites sponsoren ofzo hoor. Zou niet weten wat er voor hen bij jou te halen valt. Oftewel wat jij voor interessants te bieden hebt voor een bedrijf als Sony. Denk dat je dat idee'tje even moet laten varen :)
Verder fonts aanpassen, misschien feller kleurtje erdoor met wat accenten :) komt goed
Mitch
%Europe/Berlin %713 %2005, 18:06
sony logo.. ik ben aant proberen of ze me willen supporten..
Good luck dan ;)
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %799 %2005, 20:11
Vind het een beetje te donker/duister allemaal. Opzich zitten er professioneel uitziende beelden en animaties in. Maar de fonts daarentegen zijn erg slecht. Zoals Mitch zei, pak een pixel font. En ander een sans-serif, die je ook op kleine grootte kunt lezen.
Sorry, maar verwacht je echt dat Sony (het mega bekende/grote merk Sony) je gaat supporten/sponsoren? Ze zullen eerder een rechtzaak tegen je aanspannen omdat je hun naam/logo gebruikt denk ik :D
Sony gaat echt niet zomaar websites sponsoren ofzo hoor. Zou niet weten wat er voor hen bij jou te halen valt. Oftewel wat jij voor interessants te bieden hebt voor een bedrijf als Sony. Denk dat je dat idee'tje even moet laten varen :)
Verder fonts aanpassen, misschien feller kleurtje erdoor met wat accenten :) komt goed
wat ik bedoel = dat ik hun logo wil gebruiken meer niet.. ik ben niet een geldwolf die alleen maar aan geld denkt alstie een website maakt. het gaat er gewoon om dat dat logo er perfect bijpast (mijn mening :cool: )
en het is natuurlijk is het een beetje duister.. luister naar de muziek, naam, graphics.. daar kan je niet ff een paar mooie felle kleuren bij doen hehe, het hoort bij het concept
en tsja, de font die ik nu gebruik, is al een pixelfont, ik heb er al heel veel geprobeer maar het blurred allemaal als een gek.. en de fonts kunnen absoluut niet te groot worden want dan past het niet meer haha :D
maar bedankt voor alle opmeringen ;)
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %636 %2005, 16:16
hmm, een betere font dan dit gaat gewoon niet lukken :(
Voetsjoeba
%Europe/Berlin %677 %2005, 17:15
Hij bleef hangen op "Mainframe Done", "Screens Done" bij mij (Mozilla)
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %693 %2005, 17:38
dan moettie het nu wel doen :P zo kloten dat flash soms de scripts niet leest :S als er teveel te gelijk zijn
Voetsjoeba
%Europe/Berlin %801 %2005, 20:14
Yep, nu doet ie et :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.