PDA

Volledige versie bekijken : Intake Thuisopdrachten.

BasLimburg
%Europe/Berlin %654 %2007, 15:42
Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw, omdat ik een (dringende) vraag heb. Ik heb me namelijk aangemeld op een Grafisch Lyceum (MBO), en kreeg van de week de thuisopdracht thuisgestuurd. (intake thuisopdracht). En op school moet ik ook een opdracht doen.

Alleen nu ben ik erg zenuwachtig, ik wil het goed doen, maar ik weet niet waarop ze letten.

Op deze opleidingen hebben een hoop mensen zich aangemeld, en er moeten dus ook een aantal afvallen, en dit wil ik heel graag voorkomen, omdat ik weet dat ik het kan. (Heb namelijk al 1,5 jaar MBO Niveau 4 gedaan, op een andere richting, en dat ging heel goed.)

Nu mijn vraag: Zijn ze hierbij erg streng met de gemaakte opdracht, of hoeft het niet direct perfect te zijn? (Ik heb er nog ruim 2 weken voor). Of kijken ze alleen naar je kunnen, en daaruit vellen ze hun oordeel, aangenomen of niet.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, omdat ik er best wel nerveus voor ben. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. (Misschien dat hier een ervaringsdeskundige is.)

Hopende op reacties,

Met vriendelijke groeten,
Bas

jexter2
%Europe/Berlin %743 %2007, 17:50
Deze test had ik een tijd geleden ook moeten doen.
Ze kijken vooral na motievatie, kennis (weet je wat de school in houd en wat je zou kunnen worden etc.), ben je creatief en ook naar originaliteit.
Zij verwachten niet dat je alles al perfect kan, aangezien je daar komt om te leren.
Maar een klein beetje basis kennis zou zeker wel helpen.
Zorg gewoon dat ze kunnen zien dat je erg je best hebt gedaan.

zuyp
%Europe/Berlin %949 %2007, 22:47
Wat moet je doen voor deze test?

BasLimburg
%Europe/Berlin %705 %2007, 16:55
Allereerst allebei bedankt voor de reacties.

Ik hoop er natuurlijk nog meer te krijgen van "lotgenoten". :P

Wat moet je doen voor deze test?

De thuisopdrachten houden in, papierwerk invullen, je eigen gemaakte dingen, de mooiste selecteren en meenemen.

En de opdracht om te maken is, een etiketje maken voor een speelgoed "vliegdier". Kan dus vanalles zijn.

-Rutger-
%Europe/Berlin %711 %2007, 17:05
Dan hoef je je geen zorgen te maken, laat je creativiteit zien!

tobisan
%Europe/Berlin %737 %2007, 17:41
Naar welk grafisch lyceum ga je?

Maak je geen zorgen, tis toch maar een mbo. Doe gewoon wat je moet doen, meer kan je toch niet doen. Dus relax

mknol
%Europe/Berlin %777 %2007, 18:39
Ik heb ook een intake destijds gedaan. Niets om je druk over te maken, ze beoordelen toch niet of het er goed uitziet, alleen of je het maakt en dat je er wat tijd in gestoken hebt. Mijn intake-inzending was nl. heel erg crap en ik ben er toch doorgekomen.

BasLimburg
%Europe/Berlin %568 %2007, 14:38
Zo, de opdracht is af. Na vele uren werk is het een mooi exemplaartje geworden.

Ik heb ook eigen werk verzameld en in een mooie map gedaan, ik het het dan over tekeningen, photoshop werkjes en fotografie. Ik hoop echt dat ik word aangenomen :)

.Tine.
%Europe/Berlin %571 %2007, 14:42
Zo, de opdracht is af. Na vele uren werk is het een mooi exemplaartje geworden.

Ik heb ook eigen werk verzameld en in een mooie map gedaan, ik het het dan over tekeningen, photoshop werkjes en fotografie. Ik hoop echt dat ik word aangenomen :)

Kan je het niet in de testcase plaatsen?
Ben stiekem wel benieuwd! :D

BasLimburg
%Europe/Berlin %532 %2007, 13:46
Aangenomen :) 8D

michelsteege
%Europe/Berlin %533 %2007, 13:48
gefeliciteerd [:o)] welk grafisch lyceum gaat het eigenlijk over? ik ga 9 mei voor gesprek om over te stappen van het roc naar het GLU