Volledige versie bekijken : hoe maak ik een world of warcraft server
yerren
%Europe/Berlin %658 %2007, 15:48
ik heb een probleem ik wil een world of warcraft server maken en iedereen komt met het gebeuren: het is niet 1 2 3 klaar
dus weet iemand hoe je een world of warcraft server kan maken zeg het dan effe :)
thanks yerren
Ea.Z
%Europe/Berlin %681 %2007, 16:22
in de navigatie van de site lees ik:
Scripting & Development > Flash Actionscript
Dus ActionScript....
Je wilt een WoW server opzetten...
Wil je er zelf een maken (met code enzo), of wil je er een opzetten met het spel, om samen met je vrienden te spelen?
Indien je dat eerste wilt doen: zelf een game server scripten: Vergeet dat gewoon...
Ik wil niet lullig doen, maar zoek eens hier op het forum en zoek naar 'Habbo'... Je zult uit de topics wel kunnen opmaken waar ik naar toestuur...
Anyway: dit hoort niet in AS thuis, dus dit wordt nu naar de Koffie lounge verplaatst.
:)
Dauntless
%Europe/Berlin %687 %2007, 16:29
En ook: Eendert wat je doet, Blizzard kan (en zal) je aanklagen. (Dat hebben ze in het verleden nog al gedaan, met mensen die hun eigen WoW server hadden gerunt.)
En kort gezegd: Zelf zo'n server maken is ONMOGELIJK. (In je eentje Habbo maken is 20 jaar werk of zo... Dit is écht onmogelijk)
Flashgirl
%Europe/Berlin %692 %2007, 16:37
En dus beluit ik dat je topic een slotje krijgt.
Begin eerst maar eens met eenvoudiger dingen ;) . Al doende leert men. Op onze website vind je al een heleboel informatie over diverse onderwerpen, en via Google kun je ook extreem veel vinden.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.