PDA

Volledige versie bekijken : Msn..?

Christclijsen
%Europe/Berlin %967 %2007, 23:13
Heey, ik weet niet of iemand hier problemen heeft met MSN, maar ik krijg steeds als ik me probeer aan te melden verschillende foutmeldingen... Deze krijg ik meestal:

81000314

80048820 (80048439 uitgebreide code, dat staat erbij)

81000306

Dit alles zorgt ervoor dat ik al sinds vanmiddag 5 uur niet meer online kan komen. Ik heb verschillende emailadressen en verschillende (web)messengers geprobeerd.. Heeft iemand een idee'tje waardoor ik weer online kan komen? :-)

Later, Christ

.Tine.
%Europe/Berlin %971 %2007, 23:18
Heey, ik weet niet of iemand hier problemen heeft met MSN, maar ik krijg steeds als ik me probeer aan te melden verschillende foutmeldingen... Deze krijg ik meestal:

81000314

80048820 (80048439 uitgebreide code, dat staat erbij)

81000306

Dit alles zorgt ervoor dat ik al sinds vanmiddag 5 uur niet meer online kan komen. Ik heb verschillende emailadressen en verschillende (web)messengers geprobeerd.. Heeft iemand een idee'tje waardoor ik weer online kan komen? :-)

Later, Christ

Lol, zo erg dat je niet online kan komen? [:o)] :O
Ligt aan msn zelf natuurlijk...
Gewoon ff wachten, komt wel weer goed ;).

Koen!
%Europe/Berlin %973 %2007, 23:21
Krijg zelf ook regelmatig foutmeldingen bij msn. Blijft het nog langer aanhouden, dan kan je altijd nog de foutcode intikken bij Google (http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22live+messenger%22+81000306+error&btnG=Google+zoeken&meta=). :)

WernerL
%Europe/Berlin %976 %2007, 23:25
Gewoon wachten tot die prutsers van microsoft die rommel weer online hebben. :-)
Ik weet toevallig dat jij niet de enigste bent vandaag dus gewoon rustig afwachten.

*dood moe word van 'msn is offline' topics* :P

Christclijsen
%Europe/Berlin %978 %2007, 23:29
ja ik had t overal ook al gelezen, en heb heel google al afgezocht naar oplossingen, maar toen ik nergens iets zag (heb alles al geprobeerd wat ik tegenkwam), dacht ik hier op dit forum heb ik altijd nog n antwoord gekregen, mss nu ook;-)

.Tine.
%Europe/Berlin %983 %2007, 23:36
mss nu ook;-)

Misschien??
Je hébt je antwoord nu toch??
Je kan hier nu eenmaal niets aan doen. Wachten, geduld oefenenen is de boodschap!
Msn was weer gewoon even plat, overbelast 9/10.
Trouwens, het werkt nu toch?!

WernerL, I agree! En... In wat voor wereld leven wij eigenlijk? Is msn nu zooo belangrijk? :S

WernerL
%Europe/Berlin %010 %2007, 00:15
WernerL, I agree! En... In wat voor wereld leven wij eigenlijk? Is msn nu zooo belangrijk? :S

De breezahgeneratie gaat heel hard lijden als het weeral plat ligt, ademen gaat moeilijker, eten lukt niet meer, gaan constant geirriteerd openneer lopen, om de 5 minuten kijken of msn weer werkt...

ja ernstig probleem die breezahsletjes. :-)

Ea.Z
%Europe/Berlin %012 %2007, 00:18
Hehe...
Ligt MSN even plat, en dan beseffen ontelbare mensen dat ze een slecht sociaal leven hebben :D :p

Cowerd
%Europe/Berlin %015 %2007, 00:22
Ik ben gewoon lekker aan het cammen met een vriendin^^ Heel normaal hoor niet breezer..
En als ik dat niet deed, konden er weer 3 extra mensen op het netwerk:P

josko
%Europe/Berlin %026 %2007, 00:37
Hehe...
Ligt MSN even plat, en dan beseffen ontelbare mensen dat ze een slecht sociaal leven hebben :D :p
Ja ik miste de goede gesprekken met Tine heel erg! :P

--
Maarja. Ik had er ook last van. Oplossing: Ga gamen

Flashgirl
%Europe/Berlin %029 %2007, 00:42
Probleem is opgelost > topic krijgt een mooi slotje