PDA

Volledige versie bekijken : een speler zet wat neer de ander ziet het

plietke
%Europe/Berlin %391 %2005, 10:23
ik heb een heel spel maar nou moet het zo zijn dat als een speler een nieuwe kamer maakt dat die in een lijst komt te staan en dat mensen daar naar binnen kunnen.
en als hij dan een meubel koopt en in de kamer zet dat die blijft staan en mensen dat kunnen zien en bijv er ook op kunnen zitten.

Dauntless
%Europe/Berlin %396 %2005, 10:30
Leuk :). Wat heb je al ?

plietke
%Europe/Berlin %406 %2005, 10:45
*je kan een poppetje maken en daarmee over straat lopen en een huis van een vriend bezoeken
*je kan dingen kopen om je huis leuk in terichten
*afentoe zijn er events voor bijv wie heeft de mooste kamer die wint ....
*je kan met een taxi naar het winkel centrum
*je kan je vriendje/vriendinetje mee uit eten nemen
*je kan naar het pretpark met familie of vrindje/vrindinetje

maar ik wil er nog meer dingen bij als je een idee heb zeg het maar

ik ga het binnen 3 maanden op internet zetten.als deze vraag beantwoord wordt

Dauntless
%Europe/Berlin %410 %2005, 10:50
En welk aspect begrijp je niet aan het 'bouwen van een kamer zodat anderen het zien?'

Maak een soort van 'editor' waarin mensen hun kamer kunnen bouwen. Sla dan alle coordinaten op in een database en reconstrueer de kamer wanneer die bezocht wordt...

plietke
%Europe/Berlin %429 %2005, 11:19
ik ben niet zo goed in een editor dingen maken om een of andere reden gaat dat altijd fout of ze kunnen het niet gebruik of ........
zemoeten alle dingen ook weer kunnen oppaken en in een storage zeten en draaien

haampie
%Europe/Berlin %434 %2005, 11:26
heey, ik ben eiglijk best benieuwt naar jou spel; wil je de swf of fla file laten downloaden?

plietke
%Europe/Berlin %441 %2005, 11:35
nee liever niet ik heb er heel veel werk in gestopt maar over een paar maanden kan je hem online spelen hoop ik en dan mag jij wel een gm zijn

haampie
%Europe/Berlin %444 %2005, 11:40
ben jij echt 12 jaar? en je kan zo'n spel maken? (ik ben ook 12 jaar en ik kan het echt niet goed...):) ;)

plietke
%Europe/Berlin %457 %2005, 11:58
ik ben echt zoon computer nurd snapje ik zit in de vakantie van 's morgens 10 tot 's avonds 12 met de computer
maar ik doe het niet aleen er is nog een comp nurd in mijn klas hij is iets minder met computers bezig dan ik.

haampie
%Europe/Berlin %465 %2005, 12:10
had ik maar geen broer en zus lol, dan kon ik dat ook

Fatty Owl
%Europe/Berlin %466 %2005, 12:12
zoals ik dus eigenlijk, 12 jaar oud en een computerfreak...
kan je de sfw echt niet laten zien ik ben erg benieuwd :o
//edit ik heb 4 zussen en 1 broer maar die gaan bijna nooit op de computer :)

Cowerd
%Europe/Berlin %472 %2005, 12:19
Ik heb een eigen computer:p
van sochtends 11 tot snachts 3 uur online:p

tenzij ik naar vrienden/vriendinnen ga..:)

plietke
%Europe/Berlin %474 %2005, 12:22
maar jij bent 15 ik 12
lol ik kan ook om 4 uur opstaan kep een comp op mijn kamer dus

SaphuA
%Europe/Berlin %656 %2005, 16:44
Wow wat zijn jullie cool :)
Plietke, als je hulp wilt moet je denk ik toch even wat duidelijker zijn. Je heb niet echt duidelijk antwoord gegeven op de vraag van Dauntless. Is het de bedoeling dat mensen in een ISO/Tilesbased grid een kamer kunnen indelen? Of moeten ze al staande meubilair kunnen verplaatsen met de muis?

plietke
%Europe/Berlin %669 %2005, 17:04
meubelskopen en kamer uit kiezen en neerzetten ze moeten zelf kopen

Dauntless
%Europe/Berlin %673 %2005, 17:09
Ontopic blijven graag!

Het lijkt me opzich wel straf dat je een online multiplayer in flash kan maken, maar geen editor ?

Freaky_KiLLer
%Europe/Berlin %675 %2005, 17:12
Lol The Sims: Flash.

Maar ik vind het wel een mooi idee en als het er goed uitziet erg knap, ik wou dat ik dat kon. =(

Finesky
%Europe/Berlin %680 %2005, 17:19
Geinspireerd door Habbo Hotel (http://www.habbohotel.nl) jochie?:)
Laat eens zien wat je al hebt dan?!

giel12
%Europe/Berlin %795 %2005, 20:05
Mss werken met flashcookies??
Die kunnen de posities van mc's opslaan...

Dauntless
%Europe/Berlin %797 %2005, 20:08
Mss werken met flashcookies??
Die kunnen de posities van mc's opslaan...
Maar da's lokaal... Dan gaan je vrienden er niets van kunnen zien...

(En is er iets mis met je laten inspireren van habbo...? :rolleyes: )

SaphuA
%Europe/Berlin %829 %2005, 20:53
Ben btw toevallig met zo'n project bezig, kan er helaas verder niets over vertellen.
Anywayz, denk dat je toch maar even wat informatie prijs moet geven. Als mensen het willen stelen gebeurt dat toch wel, dus daar moet je niet zo bang voor zijn. Dan had je niet met Flash moeten beginnen ;)

Weet je ondertussen al of het ISO of tile-based is? Met een snap-on grid achtig systeem?

Dauntless
%Europe/Berlin %832 %2005, 20:58
Ben btw toevallig met zo'n project bezig, kan er helaas verder niets over vertellen.
Cool, wij ook :). Maar 'k denk dat jij al iets had prijsgegeven hoor... Die foto van toen je een designer zocht...

SaphuA
%Europe/Berlin %841 %2005, 21:11
Nee gek :) Dat is mijn RPG SaphuA, zal er binnekort het een en ander over posten, ben er al een stuk verder mee. Leuk dat je dat nog weet :D

Maar het project dat hierop lijkt ben ik met een Canadees aan het maken, we gebruiken deze engine: http://www.theoworlds.com/

Dauntless
%Europe/Berlin %843 %2005, 21:15
Maar het project dat hierop lijkt ben ik met een Canadees aan het maken, we gebruiken deze engine: http://www.theoworlds.com/
Ah, cool :). Wij maken onze eigen engine... Of dat beter is valt nog af te wachten.. Maar het gaat ook wel hard lijken op die voorgemaakte engine...

nejo
%Europe/Berlin %487 %2006, 12:41
Heej plietke jij hebt van habbo hotel ideeën afgehaald en van de Sims. P) P)
Nou wat een mooi idee zeg :O :O
Maar het spel lijkt me wel cool! :D :D
kon ik het maar!!! :) ;)

Ellymay2
%Europe/Berlin %794 %2007, 20:04
Ik ben ook bezig met een online multiplayer spel alleen het enige wat ik heb zijnd de graphics.. mjaa ik ben er 2 jaar mee bezig, mjaa zit niet vaak op comp dus daarom :P

SaphuA
%Europe/Berlin %466 %2007, 12:11
Waarom een 2 jaar oude post ophalen en dan met dit aankomen? ><