PDA

Volledige versie bekijken : Volgorde inladen xml - movieClassLoader

dreamlabs
%Europe/Berlin %756 %2007, 18:09
Hoi allen,

Ik heb m'n code even niet bij de hand (thuis/werk) maar had even volgende vraag.

Ik laad een xml bestand in met afbeeldingen, als het xml bestand is ingeladen voer ik een functie uit die vervolgens movieclips aanmaakt en de afbeeldingen inlaad in clips door middel van de MovieClipLoader class.

Na deze functie komt een interval functie die er een beweegbare scroller van maakt.
Alleen omdat deze functie wordt aangeroepen op het moment dat de xml is ingeladen begint het scrollen meteen zonder dat alle afbeeldingen zijn ingeladen. En dat ziet er lichtelijk debiel [:o)] uit.

Heeft iemand misschien enig idee hoe ik deze functie kan uitvoeren als al mijn movieclipLoaders geladen zijn. Ik heb geen flauw idee hoe dit aan te pakken.

Is er een truuk om te controleren of er nog zaken ingeladen worden doormiddel van deze class en daarop te kunnen reageren?

Ik kan morgen (vrijdag) evt de complete code posten als dat nodig is.

Alvast bedankt! :)

Dauntless
%Europe/Berlin %757 %2007, 18:10
Ik zou gewoon een counter bijhouden. Je stelt hem gelijk aan xmlFile.childNodes.length en elke keer dat de onLoadInit() event van je MovieClipLoader-instance getriggered wordt, trek je er 1 af. Wanneer je counter op 0 staat, zijn alle afbeeldingen ingeladen :).

dreamlabs
%Europe/Berlin %946 %2007, 22:43
Haha damn, dat ik daar niet op ben gekomen, erg simpele maar wel effective oplossing.
Thanks!