PDA

Volledige versie bekijken : Fotos in 1 als movie en..

Hassanova
%Europe/Berlin %925 %2005, 23:12
hoi, alseerst wil ik melden dat ik nieuw ben met flash MX

ik heb allerlei fotos en die wil ik als dia maken, hoe doe je dat? maak je dat eerst met een ander programma ofzo of doe je dat ook met flash mx
ik kan wel een eigen lay out menu maken maar wanneer wil dat de links draaien lukt het mij niet zo.. en als ik klik op een link hoe kan ik voorzorgen dat er een header opent waar ik alles kan lezen.

kijk naar een voorbeeld www.craigdavid.co.uk

dank U

Franske37
%Europe/Berlin %528 %2005, 13:40
Beste Hassanova ik heb wel een website waar je kan lezen hoe je een dia voorstelling maakt met meerdere foto`s en ook word er vrij simpel uitgelegt hoe je knoppen bepaalde acties geeft ik heb zelf namelijk dit ook gedaan voor een opdracht en dankzij deze website is het allemaal gelukt ik geef je hier het adres

(p.s r staan nog veel meer tut`s op die andere flashers mischien ook wel willen leren :D gebruiken etc etc ) http://www.gotoandlearn.com/index2.html

Marcellino
%Europe/Berlin %784 %2005, 19:49
In Flash kun je ook een template gebruiken misschien heb je daar iets aan, maar ik zou
zelf natuurlijk niet die template gebruiken maar gewoon kijken wat je er van leert :D

Hassanova
%Europe/Berlin %349 %2005, 09:23
In Flash kun je ook een template gebruiken misschien heb je daar iets aan, maar ik zou
zelf natuurlijk niet die template gebruiken maar gewoon kijken wat je er van leert :D

dank jullie wel, ik heb SwitchMax en heb daar de movies ingemaakt volgens mij kun je ook daar een hele site mee laten runnen dat bestaat uit flash toch?

Flashgirl
%Europe/Berlin %353 %2005, 09:29
Dat kan inderdaad wel, maar de meeste mensen op dit forum hebben niet zo heel veel verstand van Swishmax... Wel van Flash zelf :). Swishmax zit een beetje anders in elkaar dan Flash. Er is wel heel veel in mogelijk, maar waarschijnlijk kun je in dit geval beter geholpen worden op een forum specifiek voor Swishmax gebruikers, omdat dit een wat geavanceerdere applicatie zal worden.

vincent blom
%Europe/Berlin %362 %2005, 09:41
Flashgirl

Waauuww wat je allemaal gemaakt hebt. Wat goed, he.
Het lijkt steeds meer op de gewone tekenfilm, he maar jouwe is mooier!!

goed doorgaan

Vincent Blom

Hassanova
%Europe/Berlin %487 %2005, 12:42
Dat kan inderdaad wel, maar de meeste mensen op dit forum hebben niet zo heel veel verstand van Swishmax... Wel van Flash zelf :). Swishmax zit een beetje anders in elkaar dan Flash. Er is wel heel veel in mogelijk, maar waarschijnlijk kun je in dit geval beter geholpen worden op een forum specifiek voor Swishmax gebruikers, omdat dit een wat geavanceerdere applicatie zal worden.

Beste flashgirl,

het is mij gelukt om een flash movie te maken, maar kun je mij vertellen hoe ik een achtergrond kan vast stellen. ik heb een lay out gemaakt en dat wil als achtergrond (helemaal van flash) en daar midden in wil ik een movie importeren, wanneer ik een movie importeer dan zie ik het niet, her verschuilt zich achter de lay out. weet jij wat ik het beste kan doen?

alvast bedankt :)