PDA

Volledige versie bekijken : MMUG België: Adobe Creative Suite 3 Launch Event

Flashgirl
%Europe/Berlin %374 %2007, 08:59
MMUG België: Adobe Creative Suite 3 Launch Event
De MMUG België organiseert op 27 maart aanstaande een Adobe Creative Suite 3 Launch Event in "The House Of Seven" in Sint-Katelijne-Waver. Op deze speciale avond zullen product-demonstraties worden gegeven door medewerkers van Adobe. Bezoekers maken bovendien kans om de nieuwe CS3 suite te winnen!

http://www.flashfocus.nl/images/frontpage/mmugcs3.jpgBe part of the buzz and the excitement!

De MMUG België organiseert op 27 maart aanstaande een Adobe Creative Suite 3 Launch Event in "The House Of Seven" in Sint-Katelijne-Waver. Op deze speciale avond zullen product-demonstraties worden gegeven door medewerkers van Adobe. Bezoekers maken bovendien kans om de nieuwe CS3 suite te winnen![LeesMeer]

Het programma voor deze avond ziet er als volgt uit:

20.30 u: Deuren open
21.00 u: Welkom en introductie
21.30 u: Live video stream vanuit New York City door Adobe CEO Bruce Chizen en COO Shantanu Narayen
22.00 u: Adobe CS3 demo's
23.00 u: Afsluiting en raffle

De toegang is gratis, maar je moet je wel van te voren inschrijven op de website: http://mmug.be/register/

Jelle
%Europe/Berlin %641 %2007, 15:23
Crap, tickets zijn al de deur uit... Ik wou wel eens gaan

Flashgirl
%Europe/Berlin %644 %2007, 15:28
Ja, het ging snel. Toen ik het item postte stond de slider nog op ongeveer 30% vrije plaatsen. Je kunt je aanmelden voor de MMUG nieuwsbrief, dan krijg je de aankondiging de volgende keer in je e-mail zodat je direct kunt registreren zodra de inschrijvingen open zijn.

Mocht je echt graag willen gaan, dan kun je wellicht proberen te bellen en te vragen of je op een wachtljst gezet kunt worden. Er zijn altijd mensen die op het laatst toch niet meer kunnen komen, wie weet kun je dat proberen (zou ik in elk geval doen).

Jelle
%Europe/Berlin %853 %2007, 20:28
Zal ik doen.
Een docent van me zit bij MMUG, dus die zal dat ook wel kunnen regelen :)

Germen
%Europe/Berlin %486 %2007, 11:40
Die livestream is toch ook thuis te bekijken?