PDA

Volledige versie bekijken : Wiskunde boek gezocht

aceHigh
%Europe/Berlin %879 %2007, 21:06
Ik ben de laatste tijd bezig om beter te worden met programeren. Ik merk echter dat er bij mij veel basis wiskunde kennis ontbreekt. Ook speel ik erg veel poker en daarbij kan een beetje kennis van wiskunde ook geen kwaad :)

Iemand die mij misschien een goed boek kan aanraden? Het liefst nederlands..
Of een andere manier om te leren? Geen school iig.

Koen!
%Europe/Berlin %882 %2007, 21:10
Heb even op bol.com gekeken. :)

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002600981&Section=BOOK

Basisboek wiskunde is geschreven om de kloof tussen de wiskunde op school en de wiskunde op hbo en universiteit te overbruggen. Het legt de wiskundige basis die nodig is voor alle studierichtingen in de techniek, de bètavakken, de informatica, de economie en aanverwante disciplines. Basisboek wiskunde is een oefenboek. Elk hoofdstuk bestaat voor meer dan de helft uit opgaven, de bijbehorende theorie wordt kort en duidelijk uitgelegd als begeleiding bij de opgaven. Achterin staan alle antwoorden, wat Basisboek wiskunde ook zeer geschikt maakt voor zelfstudie. Centraal staat het aanleren van de vaardigheden die bij alle toepassingen van de wiskunde gebruikt worden: rekenvaardigheid, formulevaardigheid, het vlot kunnen werken met functies en grafieken en vaardigheid in differentiëren en integreren. Basisboek wiskunde is wiskunde zonder franje. Alles is gericht op de wiskunde die de toekomstige gebruiker in het hoger onderwijs nodig heeft.

mech7
%Europe/Berlin %895 %2007, 21:29
Ik heb hier nog een boek liggen :p

Basis Wiskunde 2de druk :D nog helemaal nooit gebruikt ISBN 90 395 1888 2
Ook nog een Beginning VB.Net / Beginning Visual C# / Projects 2003 / Visio 2002 boek

Allemaal nog nooit gebruikt :(