Volledige versie bekijken : net gelanceerd : www.alternativ.be
novio
%Europe/Berlin %714 %2007, 17:08
Site in strak design voor Alternativ.
Go check it out op http://www.alternativ.be/ of http://www.alternativ.eu/
De bedoeling is dat de hele Flash site indexeerbaar is door Google (voor elke pagina in de Flash site is er een corresponderende XHTML pagina): check maar met LiveHttpHeader, Charles (www.xk72.com/charles/), of zoiets. Afwachten of het werkt (het moet gewoon !)).
(N.B. dit is mijn eerste site als freelancer ism "My Media Is Rich" !)
novio
%Europe/Berlin %717 %2007, 17:13
Vergeten vragen : wat denken jullie er van?
septunas
%Europe/Berlin %718 %2007, 17:14
Ziet er wel erg professioneel uit.
Nice work!
mknol
%Europe/Berlin %722 %2007, 17:20
Heel koel en strak! Niets op aan te merken, behalve dat een 'normaal venster' in mijn ogen geen popup is, maar hetzelfde venster (_self). Een popup voor normaal is ook niet echt nodig denk ik.
Wadjoe
%Europe/Berlin %735 %2007, 17:39
ziet er heel mooi uit! alleen als ik op volledig scherm klik wordt de site in een kleine popup geopend en niet als volledig scherm (in FF) in IE is het ook niet een volledig scherm maar een normaal scherm.
mknol: Heel koel en strak! Niets op aan te merken, behalve dat een 'normaal venster' in mijn ogen geen popup is, maar hetzelfde venster (_self). Een popup voor normaal is ook niet echt nodig denk ik.
sluit ik me bij aan
raffa
%Europe/Berlin %765 %2007, 18:22
Hele nette mooi site !!
fleasy
%Europe/Berlin %776 %2007, 18:38
Ik zit nu al een tijdje een foutje te vinden, en ik heb hem gevonden! Bij de intro, als de image weggaat, blijft er tot de nieuwe afbeelding komt, een klein ( 1 pixel ) streepje staan ( totaal aan de rechterkant ), als je niet specifiek op fouten zoekt, zie je het bijna niet, maartoch.
Down
%Europe/Berlin %804 %2007, 19:18
Vette site, heel professioneel! Vind t muziekje alleen niet erg passen.. beetje 'james bond sluipt door bunker' gevoel kruig ik ervan.. Maar goed je kunt het uitzetten dus zit goed in elkaar!
WernerL
%Europe/Berlin %813 %2007, 19:31
Wat een supersaai intro om naar te kijken. :-)
Verder ziet de site er wel goed uit hoewel ik het haat als sites weer zonodig een popup moeten gebruiken. :P
-Rutger-
%Europe/Berlin %814 %2007, 19:32
Ik vind hem een beetje templateachtig toch... Maar ik weet zeker dat deze dat niet is hoor! :D Zeker mooi gedaan! Echt heel goed! |)
Djo-e
%Europe/Berlin %835 %2007, 20:02
yo
dope dope..
alleen je heb het jezelf beetje lastig gemaakt.. de laatste knop : nieuwigheden
die met die bloem dus
als ik van nieuwigheden naar partners ga klopt die overgang totaal niet tegenover de rest van de button overgangen =]
verder vind ik het dikke 10
MrPee
%Europe/Berlin %956 %2007, 22:56
dikke 10 jah... niets op aan te merken, ziet er keurig strak en mooi uit
tobisan
%Europe/Berlin %969 %2007, 23:16
koel !
was je verantwoordelijk voor de gehele site? of alleen design?
novio
%Europe/Berlin %476 %2007, 11:26
Thx ! Ik was verantwoordelijk voor de Flash integratie (Photoshop design door Thomas Blanpain)
zuyp
%Europe/Berlin %528 %2007, 12:40
Die mogen mijn kantoor ook wel restylen!
MA2R
%Europe/Berlin %603 %2007, 14:29
zeker vet! ziet er goed uit, en werkt goed...
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.