Volledige versie bekijken : [Fixed] "Visitors" op FF
septunas
%Europe/Berlin %044 %2007, 01:04
het alombekende The FWA heeft een paar dagen terug z'n 20 miljoenste bezoeker gehad. (Ik neem aan dat ze daar niet 'unieke bezoeker' onder verstaan.)
Maar wat ik me afvroeg is hoeveel visitors heeft Flashfocus ff) eigenlijk al over de vloer gehad?
Mvg,
Tha Narie
%Europe/Berlin %053 %2007, 01:17
Is dit een suggestie of bug? :)
Uit de vBulletin zou FF dagelijks gemiddeld rond de 600 actieve gebruikers/bezoekers hebben.
Volgens google analytics dagelijks z'n 25.000 pageviews en zo'n 7000 visits.
Van die 7000 visits zijn er 5.500 visitors, waarvan er 75% nieuw zijn (en dus 25% terugkerende bezoekers).
De gemiddelde visitor bekijkt 3.8 pages.
Google Analytics draait pas een half jaar op FlashFocus, dus het is niet met zekerheid te zeggen.
Aangezien FlashFocus voorheen op een ander systeem draaide, en daarvoor FlashFreaks heette, en daarvoor als FlashPlein op een nog ander systeem draaide, gaan we al heel lang mee, maar daar hebben we allemaal geen statistieken van :)
Theoretisch zou je kunnen zeggen dat we zo'n 500.000 bezoekers gehad hebben, hele ruwe schatting ;)
septunas
%Europe/Berlin %062 %2007, 01:29
Is dit een suggestie of bug? :)
Uit de vBulletin zou FF dagelijks gemiddeld rond de 600 actieve gebruikers/bezoekers hebben.
Volgens google analytics dagelijks z'n 25.000 pageviews en zo'n 7000 visits.
Van die 7000 visits zijn er 5.500 visitors, waarvan er 75% nieuw zijn (en dus 25% terugkerende bezoekers).
De gemiddelde visitor bekijkt 3.8 pages.
Google Analytics draait pas een half jaar op FlashFocus, dus het is niet met zekerheid te zeggen.
Aangezien FlashFocus voorheen op een ander systeem draaide, en daarvoor FlashFreaks heette, en daarvoor als FlashPlein op een nog ander systeem draaide, gaan we al heel lang mee, maar daar hebben we allemaal geen statistieken van :)
Theoretisch zou je kunnen zeggen dat we zo'n 500.000 bezoekers gehad hebben, hele ruwe schatting ;)
Leuk weetje, tnx.
Daar kan je toch ook al mee uitpakken hé :D
(wist niet goed waar te plaatse, opeens schiet me te binnen : "Algemene vragen" natuurlijk, sorry)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.