PDA

Volledige versie bekijken : MacroMedia usergroup (MXUG) Nederland start nieuw meetingseizoen

Dauntless
%Europe/Berlin %613 %2005, 15:43
http://www.flashfocus.nl/~images/mxug.gif

Amsterdam, 31 augustus 2005

De Macromedia Usergroup (MXUG) Nederland is na een ongeplande winter-, lente-, en zomerstop terug van weggeweest. Met nieuw elan, nieuwe mensen en een nieuwe locatie is er druk gewerkt om het succes van de usergroup voort te zetten.

De eerstvolgende meeting vindt plaats op woensdag 21 september om 18:30 en zal gehost worden door Lost Boys te Amsterdam. Deze meeting zal in het teken komen te staan van de langverwachte opvolger van Flash MX 2004, codename '8Ball'.
Een aantal betatesters van het eerste uur (Owen van Dijk, Martijn de Visser en Boudewijn Danser) zullen de nieuwe mogelijkheden laten zien van het programma om je zo bliksemstart te garanderen onder de noemer ''Whats New with Flash 8!'.

Daarnaast zal Jos van de Laar een presentatie geven over het opzetten van SMS applicaties met behulp van Coldfusion onder de noemer 'SMS intergratie dmv Coldfusion'. Last but not least verzorgen De Pannekoek en de Kale i.s.m. met Boudewijn Danser een sessie over 'Multiplayer Games in Flash' waar zij zowel Design als Coding behandelen. Kortom een overvol programma voor de mensen die zich bezighouden met macromedia technologie.

Om deze meeting te bezoeken is aanmelden verplicht. Dit in verband met de horeca en ruimte. Inschrijven is gratis en kan via de website op www.mxug.nl (http://www.mxug.nl). Daar zijn ook alle details van de meeting en de nieuwsbrief te vinden. Verder is de MXUG al bezig met de volgende meetings. Deze meetings staan gepland op woensdag 26 Oktober 2005 en woensdag 16 November 2005 wederom bij LostBoys. Details van deze meetings zullen op de website en via de nieuwsbrief bekend worden gemaakt.

Meer informatie over de MXUG of de meetings is te vinden op www.mxug.nl (http://www.mxug.nl).

matzo
%Europe/Berlin %620 %2005, 15:53
leuk, lijkt me interessant.
alleen raar dat BDisOKE het niet zelf post
als zijnde Boudewijn Danser

Cowerd
%Europe/Berlin %625 %2005, 16:00
hmm.. miss. ga ik er heen..
kan ik de pannekoek en de kale eindelijk antwoord vragen op mijn vraag:
hoe hebben jullie dat ongeveer gescript bij die avatar maker?

En komt dat over multiplayer verhaal ook op flashfocus als artikel?:)

Dauntless
%Europe/Berlin %632 %2005, 16:11
hoe hebben jullie dat ongeveer gescript bij die avatar maker?
Is dat niet gewoon ervoor zorgen dat elk element van het design op elk ander element past? Dus dat alle soorten haar juist uitgelijnd zijn en alle gezichten en alle ogen, etc ...?

Dan is het gewoon een questie van nextFrame(); en prevFrame(); ...

Ik denk ook niet dat het online gaat komen... Zou wel leuk zijn als ze met breezer (?) alles online zetten...

Roenes
%Europe/Berlin %647 %2005, 16:32
alleen raar dat BDisOKE het niet zelf post
als zijnde Boudewijn DanserNeej hoor dat is niet raar aangezien BD op vakantie is ;)

josvandelaar
%Europe/Berlin %649 %2005, 16:35
Ik denk ook niet dat het online gaat komen... Zou wel leuk zijn als ze met breezer (?) alles online zetten...
haha, met Breeze bedoel je,
nee, voor deze meeting zijn daar nog geen plannen voor, eventueel wel voor toekomstige meetings.

Cowerd
%Europe/Berlin %728 %2005, 18:29
Is dat niet gewoon ervoor zorgen dat elk element van het design op elk ander element past? Dus dat alle soorten haar juist uitgelijnd zijn en alle gezichten en alle ogen, etc ...?

Dan is het gewoon een questie van nextFrame(); en prevFrame(); ...

Ik bedoel het PHP gedeelte;)
want ik krijg het met GD-library niet voor mekaar om meerde plaatjes over elkaar in te laden..
en ik wil weten of zij het het wel zo doen.. of dat ze voor elke combinatie een plaatje hebben..

Tommyfied
%Europe/Berlin %396 %2005, 10:31
Leuk een briefing over Flash MX 2004 om je zo bliksemstart te garanderen onder de noemer ''Whats New with Flash 8!'.
:P

Dat moet wel speciaal zijn ... via een verouderde versie een nieuwe versie bespreken ... typfoutje?)

Nee even serieus, dit lijkt me erg interessant ... ik zal eens kijken of ik die avond naar A'dam komen kan. :)

Dauntless
%Europe/Berlin %406 %2005, 10:44
Leuk een briefing over Flash MX 2004 om je zo bliksemstart te garanderen onder de noemer ''Whats New with Flash 8!'.
Waar staat dat dan? :I

Roenes
%Europe/Berlin %800 %2005, 20:12
Waar staat dat dan? :Ihier: ;)
Deze meeting zal in het teken komen te staan van de langverwachte opvolger van Flash MX 2004, codename '8Ball'.1e zin, 2e alinea :)

Dauntless
%Europe/Berlin %808 %2005, 20:24
hier: ;)
1e zin, 2e alinea :)
Dat zag ik, maar da's toch geen fout? Het gaat toch over de opvolger van flash MX 2004 ? Tommyfied zegt: "dit gaat gaan over flash MX 2004", maar dat staat er toch niet? ?

Roenes
%Europe/Berlin %938 %2005, 23:31
My bad. Ik las te snel. Ik denk dat tommyfied hetzelfde probleem had. :)

worldwidewiebe
%Europe/Berlin %461 %2005, 12:03
jammer zeg dat ik dan met vakantie ben ********! vrijdag erg coole dingen gezien tijdens dat verkoop praatje van de nieuwe flash

Superjoep
%Europe/Berlin %953 %2005, 23:53
Sounds cool! Multiplayer games ben ik altijd al fan van. En dat verhaal over hoe je met CF sms apps kunt maken is natuurlijk ook vet! Ken nog helemaal geen CF misschien dat ik nu de voordelen eens ga zien ;)
Ga er proberen bij te zijn :)

Mitch
%Europe/Berlin %989 %2005, 00:45
Lijkt me ook wel wat :)

Wie gaan er allemaal, FF meeting ;)

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %419 %2005, 11:03
:( Jammer dat het weer in Amsterdam is, daar moet ik dan dus echt totaal 5 uur voor reizen ofzo (heen en terug, ja openbaar vervoer ja [V] )

Veel plezier alvast iedereen die gaat, vorig jaar ben ik er zeker met veel plezier naar toe geweest. En ik wens ook de organisatoren veel succes :)

Edwin
%Europe/Berlin %446 %2005, 11:42
Laat ik nou net in amsterdam wonen, toevallig die avond niks geplanned, studenten OV heb, je fiets in de metro kan en het gratis is :D

Roenes
%Europe/Berlin %457 %2005, 11:58
Laat ik nou net in amsterdam wonen, toevallig die avond niks geplanned, studenten OV heb, je fiets in de metro kan en het gratis is :DDan denk ik dat jij niet gaat ;)

Superjoep
%Europe/Berlin %466 %2005, 12:12
Ik zou heel graag willen morgen, maar heb geen tijd. Ik probeer een van de volgende data te gaan. Lijkt me namelijk erg leuk! :)
Wie gaan er morgen allemaal wel? Want ik zou sommige van jullie wel willen ontmoeten :)
Anderen weer niet natuurlijk ;)

Mitch
%Europe/Berlin %983 %2005, 00:35
26 oktober dan maar Joep ;) hoewel ik jouw eigenlijk niet wil ontmoeten :p

Anderen weer wel hoor [:o)]

Superjoep
%Europe/Berlin %999 %2005, 00:59
26 oktober dan maar Joep ;) hoewel ik jouw eigenlijk niet wil ontmoeten :p

Anderen weer wel hoor [:o)]
Haha! 26 oktober, ik ben te herkennen aan een vuilniszak over mijn hoofd, omdat Mitch me niet wil zien ;)