Volledige versie bekijken : Flash Site
Flash Dreams
%Europe/Berlin %502 %2005, 13:03
Beste Mensen,
Ik heb de Lay-out klaar, en voordat ik verder ga wil ik toch even jullie mening.
http://www.flashdreams.nl/Flash/Lumination/index.html
(Bedrijf in verlichtings producten)
flashfreak
%Europe/Berlin %515 %2005, 13:22
nogal donker voor een bedrijf dat aan verlichting doet, niet?
Een muziekje kan geen kwaad, en als je switcht van pagina kan je mss wat tweenen.
Buttons zijn lekker, maar koppel de menubar ook es aan het tekstveld, enders vet gemaakt.
krush
%Europe/Berlin %592 %2005, 15:13
eerlijk gezegd vind ik het niet mooi, probeer eens een strakke layout te maken met wat foto materiaal die iets vertelt over het product.
en zeker niet met losse elementen werken zoals nu.
succes.
Finesky
%Europe/Berlin %638 %2005, 16:20
Ik vind het er een beetje goedkoop uitzien om eerlijk te zijn.
Probeer het tot een mooi geheel te maken, en ik vind die radial/linear niet echt geslaagd.
Succes:)
*Soms als ik over de knoppen heen ga ik ik klik een beetje willekeurig dan volgd er geen rollout.
Dark Angel
%Europe/Berlin %673 %2005, 17:09
Ik ben het met de anderen eens.
De layout is te grof. Tekstgrootte is voor bejaarden. En wat flashfreak al zei is dat het erg donker is. Niet vrolijk of klantvriendelijk. Ik ben benieuwt wat je er van maakt.
Laat snel wat meer zien.
Fatty Owl
%Europe/Berlin %678 %2005, 17:16
*Soms als ik over de knoppen heen ga ik ik klik een beetje willekeurig dan volgd er geen rollout.
ja, als je een "dragout" doet, blijft hij staan op over(van de mc dan)
eigenlijk vind ik dat de layout beter afgewerkt moet worden :O
Flash Dreams
%Europe/Berlin %697 %2005, 17:44
Probeer eens een strakke layout te maken met wat foto materiaal die iets vertelt over het product.Informatie (tekst en afbeeldingen) over de producten volgen nog.
het gaat nu puur om de lay out.
Maar koppel de menubar ook es aan het tekstveld.In de ruimte Tussen de menubar en het "main frame" komt een slide-show.
Flash Dreams
%Europe/Berlin %646 %2005, 16:30
Ik ben al weer een stuk verder,
* Lay out, is beetje bij beetje aangepast.
* Menubalk + buttons verkleint.
* Een voorbeeldproduct toegevoegt.
* About us, support en contact ingevult.
* Een slideshow sample.
* Tijds aanduiding
* Ander Font.
* Sound voor button hit.
ja, als je een "dragout" doet, blijft hij staan op over(van de mc dan)* En bug eruit gehaald.
http://www.flashdreams.nl/Flash/Lumination/index.html
Graag meer meningen :)
tobisan
%Europe/Berlin %683 %2005, 17:23
Hm helaas ben ook ik het eens met de anderen :s
Ik vind de kleuren combinatie zowieso niet zo denderend en ook niet zo zakelijk uitzien.
flashfreak
%Europe/Berlin %714 %2005, 18:08
mja, er is weinig veranderd aan de layout, nog steeeeeeeeds te donker.
verder welle coole slidshow
Flash Dreams
%Europe/Berlin %716 %2005, 18:11
Ik moet er ook wel bijzeggen,
Dat deze lay-out een photoshop ontwerp was van mijn opdrachtgever.
flashfreak
%Europe/Berlin %717 %2005, 18:13
achzo, zeg dan mr tegen je opdrachtgever dat ie geen talent heeft qua context-webdesign.
Flash Dreams
%Europe/Berlin %728 %2005, 18:29
Klant is koning :)
Als hij het zo wil, dan maak ik dat toch.
FantasTies
%Europe/Berlin %732 %2005, 18:34
jep je klant is koning, maar als designer kan je altijd tegen je klant zeggen dit is niet echt professioneel en past niet bij Je bedrijf, en dan kan je een voorbeeld laten zien hoe jij het in gedachte had bijvoorbeeld door zijn design wat aan te passen zodat het minder fel en onproffesioneel word. Je klant wil tenslotte ook dat zijn site erg mooi word.
giel12
%Europe/Berlin %770 %2005, 19:30
De layout staat mij niet echt aan... (als ik dan een mening moet geven)
De navigatie is goed leesbaar... maar ik zou de layout echt wel anders maken. Eventueel met een gloeilamp... die je eerst moet aandoen of zoo... en zogezegd licht geeft :)
Je ziet maar...
Lumination
%Europe/Berlin %356 %2005, 09:34
nou ik denk als klant toch echtwel dat dit een zeer strakke site wordt.
daartegen over zijn er al genoeg mensen die deze kleur combi zeer effectief vinden (donkere kleuren die je product juist meer in het licht zetten, we verkopen dan ook verlichting).
de bedoeling is wat anders, anders in de zin van wat je al dagelijks ziet.
stukje bij beetje ziet het er naar uit dat het zeer strak wordt met veel effecten maar toch ook niet te druk.
en er van uitgaand dat dit mijn layout was: http://img212.imageshack.us/img212/4456/sitevoorbeeld5gl.jpg
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.