Volledige versie bekijken : intro geluid blijft loopen! is niet de bedoeling.
johnpk
%Europe/Berlin %488 %2005, 12:43
ik heb een menu gemaakt waarin ik een muziekje heb gemaakt van ong. 6 sec. Het is de bedoeling dat het maar 1 keer speelt en dat is niet het geval. Mijn scene loopt wel en dat moet zo blijven omdat er enkele filmpjes instaan die moeten blijven draaien.
heb het geprobeert om het geluid in de frames te zetten, ook een poging gewaagd het via een movieclip te doen.
weet iemand de oplossing? :eek:
Finesky
%Europe/Berlin %504 %2005, 13:06
Je zegt dat je hebt geprobeerd het geluid in frame's te zetten, maar dat moet zoiezo,
of je moet met AS werken;).
Loopt de tijdlijn van de layer met de muziek helemaal door tot het einde van de scene?
johnpk
%Europe/Berlin %516 %2005, 13:24
Loopt de tijdlijn van de layer met de muziek helemaal door tot het einde van de scene?
yes helemaal.. het is me nu gelukt door het geluid op stream te zetten. maar dan is het geluid van hele slechte kwaliteit.. ook al zet ik het om naar een ander formaat.
ik heb een movieclip gemaakt met daarin de muziek. en die movieclip op de scene gezet..
zeker heel omslachtig?
Finesky
%Europe/Berlin %655 %2005, 16:43
Het is niet nodig om je geluid op stream te zetten.
Geluid in flash, dat op de tijdlijn staat, begint te spelen als de tijdlijn de keyframe berijkt waar de muziek begint.
Als je het maar één keer wil laten spelen moet je dus zorgen dat de tijdlijn die keyframe niet meer bereikt.
En dit is heel makkelijk te doen door op het laaste frame van de muziek, in een nieuwe layer, een stop(); action toe te voegen:).
johnpk
%Europe/Berlin %817 %2005, 20:37
juist dat dacht ik dus ook, maar dan blijft hij dus toch door loopen?
stopallsounds() flikt ie ook niet echt.
Finesky
%Europe/Berlin %866 %2005, 21:47
Oke, zou je de .Fla kunnen uploaden?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.