PDA

Volledige versie bekijken : Sim-Only: Adders onder het gras?

Nauzer
%Europe/Berlin %959 %2007, 23:01
Zo... ik ben mijn beltegoed helemaal beu ;) jaja... je leest het goed, ik telefoneer/sms nog op prepaid belkaartjes ;) helemaal uit de tijd natuurlijk.

Omdat mijn telefoon toch simlock vrij is, wilde ik graag een sim-only abonnement aanvragen. Nu zag ik wat leuke aanbiedingen op www.simonly.nl ...
een KPN 22,00 (wat dus bij 22,00 euro kost) abonnement voor 13,95 per maand.
Nu vroeg ik me af, hoe kan zo'n groot prijsverschil nu komen? Zitten er soms addertjes onder het gras? Zo op het eerste zicht lijkt het een prima deal en een betrouwbare site...

maar ik zou toch graag wat meningen van jullie horen over de bron van een dergelijk groot prijsverschil...
iemand positieve/negatieve ervaringen met de abonnementsvormen op www.simonly.nl?
lijkt het je mogelijk/ betrouwbaar wat wordt aangeboden?

alvast bedankt voor de reacties,

Salvago
%Europe/Berlin %993 %2007, 23:50
heeft voornamelijk te maken met het feit dat je er dan geen telefoon bij krijgt. Want deze zijn 'gratis', maar zoals je zelf ook wel kunt gokken, betaal je hier gewoon voor.

Zit 'm vooral in bericht/bel kosten, die gewoon laag zijn, waardoor je, wanneer je die gelijk zo trekken met andere belkosten, fictief, meer tegoed zou hebben.

Dit is voor zover ik weet hetgeen wat hier de reden van is, en er zitten, buiten de gewoonlijke gifslangen*, meen ik geen adders onder het gras. (* contract loop tijd, etc.)

RITS
%Europe/Berlin %993 %2007, 23:50
Vind ik op zich nog duur voor een sim-only !

mijn frau heeft een sim-only van T-mobile voor 7,95 per maand
en een maatje van me heeft er 1 van telfort foor 5,95 per maand

Probeer anders eens wat te checken op www.telecom.nu
Is erg leerzaam voor mij geweest..

Peace :)

Nauzer
%Europe/Berlin %006 %2007, 00:09
@RITS, ik ken die abonnementen, maar deze heeft wel 325 minuten/sms per maand...
vrij veel so to say...
bij telfort moet je sowieso sms buiten je abonnement kopen in smsbundels...

heeft voornamelijk te maken met het feit dat je er dan geen telefoon bij krijgt. Want deze zijn 'gratis', maar zoals je zelf ook wel kunt gokken, betaal je hier gewoon voor.

rechtstreeks bij KPN betaal je 22,00 ook zonder toestel... daarom vond ik het zo vreemd...

maar dus: simonly.nl gemaild.. (om half 11 s avonds) en binnen 10 minuten gewoon een reactie! (wtf denk iK?)

Goedenavond Mark

Het is een simonly rechtstreeks bj KPN.
Bij een etailer van KPN betaal je € 13.95

John

Maak iedere maand kans op een Ipod,meld u nu aan voor de nieuwsbrief op www.simonly.nl.

----- Original Message -----
From: Mark Naus
To: info@simonly.nl
Sent: Monday, March 05, 2007 10:42 PM
Subject: contactformulier ingevuld vanaf SimOnly.nl

Het contactformulier op SimOnly.nl is ingevuld door:

Naam: Mark Naus
Telefoon:
Bericht: Beste SimOnly.nl, tijdens het browser viel mij op dat jullie een KPN Mobiel 22 abonnement aanbieden voor 13,95 per maand. Bij KPN zelf betaal je voor die simonly abonnement 22,00 euro. Waar komt dit grote prijsverschil vandaan? Is dit abonnement icm met debitel of ben ik na afsluiting wel gewoon KPN klant? Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Mark Naus

sounds good niet?

RITS
%Europe/Berlin %008 %2007, 00:12
Yup, op die site die ik gaf betaal je dat bedrag ook...
zal dus wel goed zijn niet?

maaaaaaaaaaaaaaaaar.... het kan zijn dat als je na 1 of 2 jaar dit abo gewoon doorzet dat je dan ineens wel die 22 euries betaald... doe daar wel even navraag naar !!! (misschien die gifslang onder het tapijt)

Peace

Nauzer
%Europe/Berlin %021 %2007, 00:31
Yup, op die site die ik gaf betaal je dat bedrag ook...
zal dus wel goed zijn niet?

maaaaaaaaaaaaaaaaar.... het kan zijn dat als je na 1 of 2 jaar dit abo gewoon doorzet dat je dan ineens wel die 22 euries betaald... doe daar wel even navraag naar !!! (misschien die gifslang onder het tapijt)

Peace

ach... gewoon optijd opzeggen en een andere actie kiezen denk ik dan maar :P ;)
tegen die tijd heb ik waarschijnlijk ook een nieuw toestel nodig :P

Geho
%Europe/Berlin %842 %2007, 21:13
Wat je wellicht ook kan doen..

Eens kijken op www.telecomvergelijker.nl
Er zijn tegenwoordig meerdere zogenaamde sim-only webshops.

Kijk je dan bij de actieve webshop: http://www.telecomvergelijker.nl/cat/112

Zie je dat er zat leuke sim-only webshops zijn, kun je vergelijken ;)

www.sim-only.nl
www.simonly.eu
www.simonlybusiness.com
www.simonlywinkel.nl
www.simonlyzaak.nl

@RITS, ik ken die abonnementen, maar deze heeft wel 325 minuten/sms per maand...
vrij veel so to say...
bij telfort moet je sowieso sms buiten je abonnement kopen in smsbundels...

rechtstreeks bij KPN betaal je 22,00 ook zonder toestel... daarom vond ik het zo vreemd...

maar dus: simonly.nl gemaild.. (om half 11 s avonds) en binnen 10 minuten gewoon een reactie! (wtf denk iK?)

sounds good niet?

ramonfincken
%Europe/Berlin %941 %2007, 23:36
ik heb al jaren een sim only afgesloten bij debitel
stilzwijgende verlening tegen zelfde maandprijs

soms kun je met nummerbehoud en voor een lager tarief naar een ander netwerk, ze regelen alles voor je

ps: ik betaal 22 euro voor 450 minuten per maand op vodaphone

Baukje73
%Europe/Berlin %440 %2008, 11:33
Just a tip. Ik zie dat jullie allemaal redelijke abbonementen hebben. Zelf krijg ik 100belmin voor €2,50 =) Heb deze weg bij www.simonlyvergelijk.nl, handige site voor als je iets anders en voordeligs zoekt.

keesinderace
%Europe/Berlin %714 %2008, 18:08
www.gsmsimonly.nl vergelijkt ze ook

mknol
%Europe/Berlin %801 %2008, 20:14
Ik bel/sms gewoon prepaid (t-mobile) en ik houdt het lekker zo. Opwaarderen doe ik rechtstreeks via de bank dmv mobiel opwaarderen (http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/veelgestelde-vragen.aspx?q=mobiel%20opwaarderen) (het gebruik van Mobiel Opwaarderen is ook nog gratis), dus geen gezeur met bonnetjes en naar de winkel gaan. Persoonlijk vind ik dat best, aangezien ik niet regelmatig bel/sms. Mocht je T-mobile hebben (ik weet niet of andere providers dit ook hebben eigenlijk), kun je dat ook nog overwegen, als bonnetjes een probleem zijn.

PMT
%Europe/Berlin %480 %2008, 12:32
Zelf heb ik gekeken op www.simverkoop.nl hier kun je je abonnement per minuten / provider of kosten per maand checken.

ramonfincken
%Europe/Berlin %794 %2008, 20:04
heb nu een telfort 500 ( minuten :) ) voor een kleine 18 euro, echt prima !

Beeldtelefoon
%Europe/Berlin %472 %2009, 12:20
Hoi allemaal,

Misschien een beetje laat om hierop te reageren, maar kijk een op mijn www.sesamstraat.nl website bij mobiele telefonie.

Mogelijk hebben de mensen die op zoek zijn naar sim-only kaarten hier iets aan. Hier zijn geen adders onder het gras te vinden!

ptb
%Europe/Berlin %882 %2010, 21:10
net zoals bovenstaand bericht weet ik een goede website!
alleen worden er op deze verschillende providers van sim only abonnementen vergeleken en word er informatie over sim ony gegeven. veel plezier bij het lezen!

http://www.goedkoop***

mknol
%Europe/Berlin %915 %2010, 21:58
Dit forum is uit 2007, voor de snelle rekenaars 3 jaar geleden. Mede door de laatste link is het onderwerp gesloten. Ook al was het met goede bedoelingen; affiliate sites/links zijn verboden op FlashFocus.