Volledige versie bekijken : Website cafe
richarddep
%Europe/Berlin %692 %2007, 16:37
He mensen,
Heb een website gemaakt voor een cafe, net af.
http://www.deburgemeesteropdemarkt.nl
Zou graag jullie meningen erover willen horen en eventuele verbeter puntjes die ik mee kan nemen.
Alvast bedankt voor jullie reactie
Wout3r
%Europe/Berlin %695 %2007, 16:41
Heel mooi gedaan! Echt netjes!
fleasy
%Europe/Berlin %696 %2007, 16:42
Ziet er goed uit, een paar puntjes.
Lijkt wat template-achtig
Menu buttons kan je niet gebruiken als de andere nog aan het "tweenen" zijn
Flash scrollbars
josko
%Europe/Berlin %705 %2007, 16:55
template achtig idd...
en bij agenda gebruik je een dikgedrukt iets voor de datum
Die valt een beetje buiten de boot.
Misschien hetzelfde als je voor de knoppen hebt?
Mr. Black
%Europe/Berlin %705 %2007, 16:55
netjes gedaan, maar realistisch is een ander woord. je laat het voorkomen alsof het een boek is, maar de pagina's slaan niet terug... dat zou het wel wat realistischer maken. bijvoorbeeld home is pagina 2 & 3, contact pagina 10 & 11... als je dan of 'café' klik, en je staat momenteel op contact, dat hij dan 8 pagina's terug zou slaan.
verder idd een beetje template-achtig.
maar; over het algemeen niet slecht!!
b-here
%Europe/Berlin %706 %2007, 16:57
Als je het allemaal zelf hebt geanimeerd en gemaakt vind ik m echt top! Kun je vertellen hoe je dat zo maakt? Ben wel nieuwsgierig! Is het getweent? Of as? Ben benieuwd
raffa
%Europe/Berlin %769 %2007, 18:28
ziet er netjes uit als je het zelf gedaan heb :D
Zou idd graag weten hoe je dit aangepakt heb:D
Sjekke
%Europe/Berlin %819 %2007, 19:40
geeft ook mij een typisch template gevoel.
vrij heavy in filesize...
alle beelden (en ook teksten) embedded...
en dacht het zelfs ooit op een site als templatemonster of hoe heet het gezien te hebben.
maar vermoedens zijn geen bewijzen.
mooi werk dus, wel niet efficient/degelijk opgebouwd.
tijmen_4real
%Europe/Berlin %853 %2007, 20:29
Lijkt een beetje veel op deze TemplateMonster:
http://www.templatemonster.com/flash-templates/11927.html
-Rutger-
%Europe/Berlin %939 %2007, 22:32
nee he.... ik vind het nogal irritant dat je templates kunt downloaden.... Maargoed, volgens mij is deze zelf gemaakt, ziet er goed uit, een paar dingetjes:
-Die scrollbalken zijn eigenlijk gewoon components, niet erg maar het is wel leuk als je die in de stijl van de site doet.
-De pagina's kloppen inderdaad niet helemaal, het is leuk als je ook terug kan slaan.
-Ik moet twee keer klikken om naar een andere pagina te gaan.
moisarina
%Europe/Berlin %948 %2007, 22:45
Lijkt een beetje veel op deze TemplateMonster:
http://www.templatemonster.com/flash-templates/11927.html
ik vond deze ook wel leuk:
http://www.templatemonster.com/flash-templates/11807.html
;)
MrPee
%Europe/Berlin %041 %2007, 00:59
Ziet er heel netjes uit, een goede stijl voor een café. Het heeft een aantrekkende sfeer, dus dat is heel goed.
Dat pageflip heen en terug zou het idd wat realistischer zijn, maar naar mijn mening niet echt nodig, zou leuk zijn, maar niet nodig.
richarddep
%Europe/Berlin %377 %2007, 09:02
He mensen,
Bedankt voor julie reactie. De website is door mezelf gemaakt, dus geen template. De animatie met de bladzijdes heb ik frame voor frame geanimeerd. Dit is gedaan door de animatie frame voor frame te tekenen en dan uit te werken. Hierbij moet goed gekeken worden naar de grootte van de animatie frame by frame. Als je goed kijkt naar de laatste frames wanneer de bladzijde omslaat gaat het een beetje stroef daar ben ik nog niet echt tevreden over.
Met de reacties kan ik zeker wat gaan doen, heb nog niet zoveel verstand van action scripts dus maak ik alleen gebruik van tweens.
Richard
waldo_cosman
%Europe/Berlin %392 %2007, 09:24
mooi gedaan, ligt idd in de stijl voor een café.
Kan me vinden met het commentaar hierboven, nog 1 klein muggeziftpuntje:
bij de knoppen als je klikt op de knop, en je sleept je cursor naar buiten blijft de knop actief-> knop_mc.onDragOut = knop_mc.onRelease kun je gebruiken om dit op te lossen..
Voor de rest, nice job!
tompearce22
%Europe/Berlin %401 %2007, 09:38
Ik vind het er goed uit zien maar ik heb ook nog wat puntjes,
Ik vind de ronde hoekjes (links-onder en -boven) niet helemaal rond meer, je hebt ze waarschijnlijk opgetrokken... Ik vind het een beetje slordig
Ik vind het ook heel jammer dat je de foto's op een externe site hebt staan, is misschien leuk als volgend project, een photoviewer :D
Ik zou zelf de body-text ook niet op anti-alias zetten maar op bitmap-text, vind ik persoonlijk altijd wat netter
ook het menu en de bufetten zou ik graag op de site zelf zien (iig in dezelfde stijl als de site)
Het zijn allemaal maar puntjes op de i het oogt verder wel lekker en ik vind de animaties wel lekker vloeien
aceHigh
%Europe/Berlin %435 %2007, 10:26
Mooie site! Enige wat ik minder vind is de scrollbar, maar voor de rest is het top.
Ik weet niet of het nog in de planning staat, maar ik zou de externe foto en menu pagina wat meer vormgeven in dezelfde stijl als de rest van de site.
septunas
%Europe/Berlin %472 %2007, 11:20
Die beginanimatie is wel héél knap :)
_ Ik vind het scrollcomponent een beetje misstaan in het geheel. Maar voor de rest wel knap gedaan..
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.