Volledige versie bekijken : Flash leerkracht gezocht.
Albus
%Europe/Berlin %879 %2007, 21:06
Hallo,
Weet er iemand een persoon die les geeft in ActionScript voor gevorderden (eventueel privé)?
De bedoeling is vooral dat ik hem/haar vragen kan stellen, dat hij/zij mij met grote problemen en projecten kan helpen, en dat hij/zij tips kan geven om mijn applicatie te verbeteren. Ik volg al een richting avv dus er is geen mogelijkheid om dit via school te leren.
Albus
Dauntless
%Europe/Berlin %887 %2007, 21:18
Wil je dan iemand die je helpt bij jou thuis? Dan geef je best ook een regio op.
Albus
%Europe/Berlin %916 %2007, 21:59
Hoeft niet per se thuis, is natuurlijk wel veel gemakkelijker. Regio is Hasselt.
behived
%Europe/Berlin %393 %2007, 09:26
Ik geef les in flash (regio Sint-Niklaas). Ik wil je natuurlijk altijd helpen, maar kan je nergens een cursus in avondschool volgen (volwassenenonderwijs ofzo) bij jouw in de buurt?
Of hoe zie jij dat dan praktisch? En verwacht je dat privélessen gratis zijn, of wil je er iets voor betalen? Wat ken je nu al van flash, en wat wil je ermee gaan doen?
Heb je al geprobeerd om via boeken en zelfstudie ergens te komen? Want dat zal veel goedkoper zijn... Als je dan ergens een concreet probleem hebt kan je dat hier altijd posten, en wordt je gratis uitleg gegeven...
Albus
%Europe/Berlin %744 %2007, 17:52
- Privélessen mogen natuurlijk geld kosten.
- Van het programma opzich ken ik de basis. ActionScript: variabelen, gebeurtenissen, functies, lussen, en ingebouwde functies heb ik een degelijke kennis van. Ik maak mijn applicaties bijna altijd volledig met script.
- Ik heb hier al enkele boeken liggen over Flash en ActionScript, maar het zijn boeken voor beginenden en de oefeningen die erin staan zijn te algemeen en te eenvoudig.
- Mijn grootste probleem momenteel is de i in combinatie met this. Voor de rest zou ik ook graag van die dingen leren die je niet kan leren van internet, iets wat op scholen wel kan.
Albus
EDIT:
Later ga ik iets met foto en video doen, en dat is ook de opleiding die ik nu aan het volgen ben. Ik wil webdesign goed kunnen om mijn eigen fotosite te maken en te updaten, en af en toe eens een applicatie te maken, maar het is niet zo dat ik een hele dag achter een computer wil zitten.
behived
%Europe/Berlin %379 %2007, 09:06
wat bedoel je juist met i in combinatie met this?
Gaat het om een for loop ofzo? post anders eens een concreet voorbeeld...
josko
%Europe/Berlin %809 %2007, 19:25
Even tussendoor: plaats dat in het topic; )
Dauntless
%Europe/Berlin %818 %2007, 19:38
Zoals josko zegt: Zet deze AS discussie verder in het oorspronkelijke topic!
Albus
%Europe/Berlin %822 %2007, 19:44
Ok, zie http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?p=226881#post226881 voor verdere reacties wat betreft het i probleem.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.