Volledige versie bekijken : Nieuwe fotosite / Gallery
VAW
%Europe/Berlin %405 %2005, 10:44
Zo, ik heb men tijd nog eens gestoken om voor mezelf een nieuw fotoalbum te maken. Het werkt zo goed als helemaal dynamisch, en ik gebruik geen XML... Het enige wat ik zelf nog moet doen als ik een nieuw album upload is: foto's resizen en renamen, nieuwe button toevoegen (ok, dit kan ik ook eventueel dynamisch doen...), en naam van album en aantal foto's erin geven in AS.
Er zitten nog een paar kleine bugjes in, en er moet nog wat aan toegevoegd worden, zoals dat hij aanduid in welk album je aan't bladeren bent, en een paar klik geluidjes ofzo.
Hier is hij dan: http://www.vaw.be/foto
Nou zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden :)
Mitch
%Europe/Berlin %447 %2005, 11:44
Ziet er goed uit, het werkt ook allemaal heel goed. Nice :)
Maar ik vind de layout van de foto album allemaal wat te simpel, paar dikken lijnen ect. Daar kan je denk ik wel meer mee doen.
Dat blader ding wat je muis volgt vind ik heel erg goed werken, misschien kan je daar ook van die typische pijltjes gebruiken die je verder ook vaak gebruikt.
Misschien ook leuk om fade in and fade out animatie te gebruiken voor de foto's, het is immers in flash :p.
Lettertype met een soort van schaduw vind ik ook niet bij de buttons passen. Want de rest is allemaal erg plat.
brossiekoppie
%Europe/Berlin %448 %2005, 11:45
Ik blijf erbij, knap.
Maar ik had er graag nog wat meer automatisering met as in gezien.
arshad
%Europe/Berlin %549 %2005, 14:11
Ik vind hem zeer goed en zeer origineel.
digitalnrg
%Europe/Berlin %756 %2005, 19:09
dat muisplakkertje met back / forward is echt super handig ! ook leuk effect met die pijl. top
vectorboy
%Europe/Berlin %777 %2005, 19:40
Ziet er goed uit!
De afstandsbediening is echt vet! :D
Alleen inderdaad misschien fadein/out zoals Mitch zegt.
VAW
%Europe/Berlin %517 %2005, 13:24
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal eens kijken naar die fades (of een ander effect), kan inderdaad leuk zijn :).
Wat ik me nog afvraag, is of het bij iedereen een beetje vlotjes loopt. Want bij mij begint hij na een tijdje wat de schokken... Niet dat ik een goede pc heb ofzo he, maar toch.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.