PDA

Volledige versie bekijken : flash element aansturen dmv ander flashelement

zillionz
%Europe/Berlin %404 %2005, 10:43
Hallo,

Ik heb een site moeten maken die voornamelijk uit html bestaat. echter op 1 page heb ik flashelementen zitten.

De boel is opgebouwd in dreamweaver, en de boel is opgebouwd in photoshop dmv slices. Nu heb ik in 1 tableframe een flash element zitten. In dat element zitten buttons waarbij ik eigenlijk een ander flash element wil aansturen in een andere frame...

site (www.adrenaline.nl/goall_test/main.html) en check de button countries. Nu zie je dat t under construction is. Maar de bedoeling is dat de landen knoppen worden en dat de frame onder de html site een flash bestand aangestuurd wordt...

Hoe doe ik dat zo ongeveer?

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben...

bedankt voor de aandacht.

mvg,

ZillionZ

Mitch
%Europe/Berlin %435 %2005, 11:26
Je zou hitvlakken kunnen gebruiken voor die landen, maar het is natuurlijk leuker als ze een rolover effect hebben. Daarom zou ik dat in flash doen, dat plaatje in vector overzetten en in die landen verdelen.

Maar waarom zet je dit in animatie en design, dit hoort thuis in html sectie.

zillionz
%Europe/Berlin %446 %2005, 11:42
Je zou hitvlakken kunnen gebruiken voor die landen, maar het is natuurlijk leuker als ze een rolover effect hebben. Daarom zou ik dat in flash doen, dat plaatje in vector overzetten en in die landen verdelen.

Maar waarom zet je dit in animatie en design, dit hoort thuis in html sectie.

Rollover effect zit in t origineel...Maar dat is t punt ook niet echt. Ik wil dat de andere flashelement ook reageert wanneer ik over die button kom. Dus wanneer die rollover effect zn animatie doet, dat het andere flashelementje ook reageert.. Kan dat zo met 2 verschillende flashmovies?