PDA

Volledige versie bekijken : Projectgroep logo

MA2R
%Europe/Berlin %883 %2005, 22:12
Ben weer begonne met school (@ sinlucas 2de jaar)
en er zijn project groepen gemaakt waarmee je het project moet doen.
het project is gispen (over een concept rond een nieuw kantoor meubel) maar dat doet er nu ff niet toe.
iedere groep heeft zijn eigen logo en huisstyle..

deze logo's heb ik gefixed
het moest matchen met www.sintlucas.nl en groep21

http://img224.imageshack.us/img224/8958/groep21bw9co.jpg

Zelf vind ik de bovenste het beste..

comments?

Superjoep
%Europe/Berlin %887 %2005, 22:17
Linksboven is goed!
Verder vind ik het eigenlijk crap als ik eerlijk mag zijn (A) Vind ze niet in de buurt komen bij die bovenste :)

Mitch
%Europe/Berlin %893 %2005, 22:26
Jep linksboven en die ernaast.

*het is makkelijker voor ons om er cijfertjes erbij te zetten

Ea.Z
%Europe/Berlin %001 %2005, 01:01
de twee bovenste zijn idd de beste..
laat me raden.. links boven, was je eerste.. rechtsbenden je laatste?
(valt op.. creativeit daalt per tryout iets meer..):p

chic0
%Europe/Berlin %363 %2005, 09:43
Ik zie eigenlijk maar 1 dat de naam logo waard is, links boven.
De rest zou ik buiten beschouwing laten want die komen zeker niet in de buurt van de eerste :rolleyes:

xaio
%Europe/Berlin %608 %2005, 15:36
Ik vind het eigenlijk allemaal niks als ik eerlijk mag zijn. Maar goed als het de opdracht was om in die stijl te ontwerpen dan is het beter natuurlijk.

Als het zou mogen zou ik eens kijken naar een symbool bijvoorbeeld ipv letters of een symbool met letters :D

mknol
%Europe/Berlin %640 %2005, 16:21
Links boven is het meest goed uitgewerkt. Toch vind ik dat het geheel wat mist. Een logo is niet alleen een tekst met een rondje.

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=logo

Nov1
%Europe/Berlin %656 %2005, 16:45
Vindt ze niet zo mooi. Wat meer experimenteren met vormen en andere lettertypes. Probeer het logo eerst in zwart wit te maken. Als het dan een sterke combinatie hebt gevonden kun je gaan varieren met kleurtjes.

noStyleDesign
%Europe/Berlin %659 %2005, 16:49
ik vind ze allmaal niet zo, probeer andere figuren te gebruiken en niet alleen een rondje of een streepje en de tekst.

MA2R
%Europe/Berlin %750 %2005, 19:01
het probleem is eigenlijk dat ik niet goed wist wat nou een toepasselijke vorm is bij groep21 het het bovenste logo bedoelde ik een rondje/kring waar de groep in zit... bij die swingede lijn bedoelde ik dat we naar de top zouden komen maar dat is mijn idee niet echt wat jullie er van denken dus.. welke vorm zou ik volgens jullie dan moeten gebruiken...

@Eaz goed gezien

@nov1 ik heb ook eerst in zwart wit gedaan maar om toch beetje bij sintlucas te blijven ben ik voor oranje gegaan...