Volledige versie bekijken : Juniormentorsite
bokkie
%Europe/Berlin %831 %2005, 20:57
hier een van mijn sites
alle commetaar is welkom
KLIK (http://www.bokkie.tk)
ath92
%Europe/Berlin %839 %2005, 21:08
het is nogal saai he, je gebruikt steeds dezelfde overgang in pagina's(deze is trouwens helemaal niet onaardig), er zit nog geen text in, behalve: link 1,2,3,4 en.... verder is het allemaal wat eentonig, alleen rood wit en een beetje zwart... mja, als je er een leuke achtergrond aan zou geven, wat meer verschillende animaties, en er wat text op zou zetten kan het best een leuke website worden hoor:)
peres
%Europe/Berlin %851 %2005, 21:25
leuke site, alleen probeer je hit-area van je buttons aan te passen. Het is nou een beetje mikken op die letters. zorg ervoor dat je tussen de letters ook kan klikken :)
flashfreak
%Europe/Berlin %862 %2005, 21:42
ook mss het knopje van je muziek animeren? is mss pietlutig (mierenneuken), maar zulke kleine dingetjes kunnen een site goed doen, ook mss de gemaakt door Joramtekst mee laten tweenen met de rechthoeken (die ook iets trager laten binnenkomen, gaat me juist iets te snel), verder kan een achtergrond geen kwaad, maar ie is echt wel tof gedaan, veel succes ermee
Flashingback
%Europe/Berlin %006 %2005, 01:09
kheb het gevoel dat ik die site als heb gezien in de fla sectie en inderdaad je bent je hitvlak vergeten
Stuf
%Europe/Berlin %049 %2005, 02:11
je moet er nog wel een mask over heen leggen..
want het rode vlak loopt tot ver beneden..
vierkant tekenen zo groot (of net iets groter) als 1 van die rode vlakken.. op een nieuwe layer boven de layer van de rode vlakken..
rechtermuisknop op de layer .. mask aanklikken.
bokkie
%Europe/Berlin %428 %2005, 11:17
je moet er nog wel een mask over heen leggen..
want het rode vlak loopt tot ver beneden..
vierkant tekenen zo groot (of net iets groter) als 1 van die rode vlakken.. op een nieuwe layer boven de layer van de rode vlakken..
rechtermuisknop op de layer .. mask aanklikken.
bedankt voor alle reacties. maar als ik er een mask van maakt en ik heb tekst in een dynamic textfield gezxet zie ik de tekst niet meer
Stuf
%Europe/Berlin %511 %2005, 13:16
bedankt voor alle reacties. maar als ik er een mask van maakt en ik heb tekst in een dynamic textfield gezxet zie ik de tekst niet meer
ok.. en heb je je tekst ge"emmbed"?
http://members.home.nl/stefnitert/flashfocus/embedden.png
hoeft het niet perse aan te liggen hoor.. maar het is wel het eerste wat ik vraag bij een tekstprobleem.
bokkie
%Europe/Berlin %520 %2005, 13:29
hoe maak je dan dat hitvlak want ik heb gewoon eerst een graphic gemaakt en daar dan weer een button van. trouwens de tekst emmebe of zoiets heeft gtoed geholpen. het werkt weer
Stuf
%Europe/Berlin %551 %2005, 14:14
een hitvlak geef je aan in het 4e frame van de
http://members.home.nl/stefnitert/flashfocus/hitstate.png
In dit voorbeeld zijn frame 1 t/m 3 leeg.. Een invisible button dus..
Waarschijnlijk in jouw geval zijn frame 1 t/m 3 gevuld..
maar alles wat je in het 4e frame zet zal niet zichtbaar zijn.. maar wel klikgevoelig..
Mitch
%Europe/Berlin %563 %2005, 14:31
kheb het gevoel dat ik die site als heb gezien in de fla sectie en inderdaad je bent je hitvlak vergeten
Ik weet het wel zeker :D
Maar probeer er is wat meer in te maken dan alleen die vlakken. En gebruik noscale :)
Dit is trouwens wel een erg goeie methode, kan je veel leuke dingen mee doen.
bokkie
%Europe/Berlin %610 %2005, 15:38
noscale:S??? trouwens werkt de hit buttons niet als ik hier een keyframe op gebeurt helemaal niks anders
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %648 %2005, 16:33
in het 'hit-keyframe' zie je de plaats waar je kunt klikken, teken hier dus een vierkantje voor je normale tekst heen, of vul de gaten tussen de letters op, zodat je daar ook kunt kliken ;)
de 'pagina-verschuiving' vind ik mooi (Y), alleen zou ik de ene pagina naar beneden laten zakken en de nieuwe pagina van boven laten komen , snap je wat ik bedoel? alsof het doorschuift :D
verder wel mooi gedaan ;)
edit: in de omlijning missen kleine stukjes, en het sluit niet helemaal aan :P
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.