Volledige versie bekijken : Blury txt in Buttons
AKNL
%Europe/Berlin %901 %2007, 21:38
Hoi,
Ik zit met een vaag probleem en ik hoop dat iemand me kan helpen.
Als je gaat naar http://www.kdesign-online.nl/chris/ en onder Werk kijkt lijkt het onder Corporate goed te gaan, maar als je bv websites kiest of print en je gaat over de submenu items heen, blurt de txt. Echt super iiritant. Alles is hetzelfde opgebouwd. Iemand een idee waarom het bij corporate wel goed gaat en bij de rest niet?
Thanks voor het meedenken alvast.
MrPee
%Europe/Berlin %961 %2007, 23:03
Ik heb ooit eens ergens kunnen lezen dat het kwam omdat je twee containers in één hebt, een external swf met nog eentje erin waar jij je plaatjes in laad.
Daarom is het ook dat de tekst nog scherp is wanneer je niet over de links heen bent gegaan.. Wanneer je er over gaat load hij die plaatjes in en dan gaan ze blurren.
Ik kan dat stukje waar ik het gelezen heb niet terugvinden, maar volgens mij is het te verhelpen door de plaatjes pas te loaden wanneer er geklikt is, onRelease dus.
Het kan ook zijn dat ik volkomen fout zit,, maar het valt te proberen lijkt me :)
Succes
Laiverd
%Europe/Berlin %963 %2007, 23:06
Het lijkt erop dat on mouseover de tekst gewoon iets van plaats veranderd; check de x en y coordinaten.
john
AKNL
%Europe/Berlin %352 %2007, 08:28
Thanks voor het meedenken. Het vreemde is dat onder corporate het wel goed gaat en die heb ik gekopieerd > duplicate gedaan > tekst aangepast en dan gaat ie raar doen :). Ik heb hier trouwens wel meer last van. Ik werk veel met de tijdlijn en als je op een of andere manier tekst over meer dan 1 frame verspreid en er een animatie in zet of rollover van maakt, wordt het blury.
Ik ga even kijken of het met klikken opgelost is, en anders maak ik nieuwe buttons aan, kijken of dat helpt.
Als er nog meer mensen ideeen hebben hoor ik dat graag.
Laiverd
%Europe/Berlin %364 %2007, 08:45
Let erop dat alles (de movieclip en het textfield in de movieclip) altijd op hele coordinaten staan. Let er ook op dat je overal de anti-alias setting hetzelfde hebt.
John
AKNL
%Europe/Berlin %502 %2007, 12:04
Probleem opgelost, ik heb er gewoon plaatjes van gemaakt :P Kwam er anders niet uit. Want het bleef gek doen.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.