Volledige versie bekijken : eerste Flash website
frank14
%Europe/Berlin %813 %2007, 19:31
Mijn eerste website (http://www.frank-tiggelman.nl)
he luitjes, dit is mijn eerste flashwebsite,, ik heb het nog niet helemaal onder de knie maar dat komt wel.
alleen vinden jullie het wat? graag kritiek maar ook complimentjes zijn welkom!
thanks!
WernerL
%Europe/Berlin %819 %2007, 19:39
Best netjes voor een eerste website! Eigenlijk heb ik niet echt kritiek ofzo... tof :-)
Nuja, het is mss een beeeetje aan de grijze kant..
tijmen_4real
%Europe/Berlin %832 %2007, 19:59
Is dit een TEMPLATE die je hebt aangepast ?????
Want je zegt in deze post http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=27337 dat Flash nieuw voor je is.
Ook vind ik het een beetje raar dat je daar dingen vraagt die je wel moet weten als je zo'n site als deze kan maken.
Dus, lijkt er meer op dat je een template hebt aangepast, niet echt iets om zo te showen....
En, de dingen die je hebt aangepast, lopen soms buiten hun kaders.
- Als ik bij contact over je foto ga, die sowieso als gruizig is, zie ik ook een kantoorgebouw.
Heeft deze een bedoeling ?
- Je bent ook vergeten de Learn More van je template (!!) aan te passen, zie mijn bijlage !
- Ook de heading bij About Me, niet echt netjes...
- Bij OBJECTS scroll je steeds door dezelfde foto's heen....
- Bij LANDSCAPES ook....
- En PEOPLE ook... :S
Nog een hoop te doen dus !
Maar wees niet te trots op je template, het werk wat je er zelf aan het gedaan vind ik niet netjes, en doen de website niet ten goede...
brrr
%Europe/Berlin %833 %2007, 20:00
weinig op aan te merken! vooral de vormgeving is heel erg goed, strakke animaties
(is dit echt je eerste..?!)
paar puntjes:
-beetje jammer dat je tijdens het loaden die grijze balken langs weerszijden ziet
-alhoewel de A best wel mooi is in't geel, is je naam (hierarchisch dan) niet belangrijker?
-de animaties in de foto's vind ik persoonlijk minder, waarom niet iets zoeken die in het verlengde van de andere animaties ligt (simpele strakke motiontweens)?
alhoewel er nu duidelijk meer werk in gekropen is, vind ik dit effect toch wat onpersoonlijker (meer iets die in een standaard flash slideshow zou zitten)
-een sound-button ontbreekt nog, geloof ik?
(ook zou ik voor een ander en beter uitgespatieerd lettertype kiezen, bij catching a moment. de 't' staat bijvoorbeeld heel erg ver van de rest)
anders mooi werk!
groeten
bj
.Tine.
%Europe/Berlin %835 %2007, 20:03
Hij werkt niet in FireFox??
WernerL
%Europe/Berlin %837 %2007, 20:06
Jouw firefox is dood, hier doet ie het wel. :-)
tijmen_4real
%Europe/Berlin %853 %2007, 20:28
Gevonden:
http://www.templatemonster.com/flash-templates/10656.html
Met dank aan TemplateMonster dus...
Lijkt erop dat je alleen maar wat tekst heb veranderd, niet echt bijzonder.
En het is er niet mooier op geworden !
Nidd
%Europe/Berlin %861 %2007, 20:41
Wow.. Het zijn zelfs dezelfde menu-items als die template! :O
Ik vond m heel erg mooi, maar ik zie nu niet zoveel verandering.
he luitjes, dit is mijn eerste flashwebsite,, ik heb het nog niet helemaal onder de knie maar dat komt wel.
Niet vermelden dat het van een template is vind ik even erg als zeggen dat je het zelf gemaakt hebt.. Beetje raar..
Niels.
-Rutger-
%Europe/Berlin %863 %2007, 20:42
Als je een potlood hebt, zegt dat niet dat je kan tekenen...
Zelf de foto's zijn niet van jou :(
Gewoon een templateje gejat...
Lukaso
%Europe/Berlin %983 %2007, 23:36
hahaha, waardeloos figuur ;')
wel leuk dat die leugenaars hier echt altijd ontmaskerd worden :P
Ruben!
%Europe/Berlin %010 %2007, 00:15
c'mon, niet flamen.
Voortaan vermelden in hoeverre je de website zelf hebt gemaakt.
- En ik denk dat een slotje hier op zn plaats is.
brrr
%Europe/Berlin %426 %2007, 10:14
bah.
doe ik dan eens moeite. ik had al m'n vragen bij die slideshows, kwamen nogal template-achtig over.
lame.
Eeyz
%Europe/Berlin %439 %2007, 10:32
Mooie website!:)
Lekker muziekje erbij!:D
Nidd
%Europe/Berlin %459 %2007, 11:02
Mooi is het zeker :)
vale
%Europe/Berlin %907 %2007, 21:46
we horen gelijk niets meer van hem, das vreemd ...
alexju
%Europe/Berlin %924 %2007, 22:11
mooi gemaakt, kijk zelfs naar de font!!! (lekker standaard hé) maarja nu iedereen het al weet dat het gerpit is mag het op slotje, die zal toch niks meer zeggen ;)
Nidd
%Europe/Berlin %012 %2007, 00:18
Ik vrees ook dat ie wijs z'n mond houdt.
Niels.
Laiverd
%Europe/Berlin %038 %2007, 00:56
Zelf de foto's zijn niet van jou :(
Gewoon een templateje gejat...Hoewel het wat slappe hap is dat iemand hier een template als eigen werk presenteert (en dus heel snel door de mand valt), gaat het me toch te ver dat iemand hier openlijk van diefstal wordt beschuldigd. Die templates zijn gewoon te koop voor een niet te hoog bedrag. Een perfecte oplossing dus voor iemand die geen budget heeft om een designer in te huren. En wees eerlijk Rutger: hoeveel van je eigen software heb jij helemaal legaal aangeschaft?? Je hoeft daar overigens niet op te antwoorden, want het gaat me niet aan. Maar in het algemeen: soms hebben mensen hier net teveel boter op hun hoofd.
John
-Rutger-
%Europe/Berlin %312 %2007, 07:29
Oke sorry niet gejat, maar wel gewoon een template gekocht.... Maargoed hij presenteert het als zijn werk. Dat deed ik ook 3 maanden geleden.... Nu ik er eens goed over nadenk... Hebben wel meerdere mensen dat gedaan op flashfocus. Ik denk dat ik niet moet zeuren...
Flashgirl
%Europe/Berlin %439 %2007, 10:33
Toch lijkt een slotje mij terecht, want veel zinnigs kan er niet meer over gezegd worden ;) . Bij deze dus.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.