Volledige versie bekijken : SWF to PDF
FlashElements
%Europe/Berlin %772 %2007, 18:32
Hoi Allemaal,
Ik heb een opdracht voor een klant, het gaat erom dat wens is om een SWF file naar een PDF te converteren.
Heeft iemand hier ervaring mee, ik ben zelf ondertussen al aan het google-en.
Wat denk ik niet zal gaan werken, weet ik bijna zeker is actionscipt.
Dus ik ga er even vanuit dat het puur gaat om 1 frame binnen de swf.
O, ja e.e.a moet dus online met 1 druk op de knop te downloaden zijn in PDF formaat.
Ik kom straks even weet terug, met eventueel meer informatie…..
Groeten FlashElements
Laiverd
%Europe/Berlin %774 %2007, 18:35
Ik denk dat je er uiteindelijk op uit komt dat je de noodzakelijke data naar je server stuurt en daar de pdf genereert. Volgens mij heeft PHP daar een functie set voor, maar dat zou je even moeten nakijken. Leuk klusje ;)
John
ninetynine
%Europe/Berlin %791 %2007, 19:00
Op mijn "oude" server (php 4.3) heb ik een php pdf class laten installeren daarvoor (gewoon
aanvragen aan je host). Maar nu heb ik php 5 en heb ik die functie nog niet nodig gehad.
Laiverd
%Europe/Berlin %806 %2007, 19:20
Denk inderdaad dat er open source nog wel wat te vinden moet zijn.
ninetynine
%Europe/Berlin %813 %2007, 19:30
Ja idd, ik heb trouwens deze die mijn host mij aanbeval gevonden : http://www.fpdf.org/
Er staan ook tutorials op de site zelf, dus hiermee zul je normaal al een heel eind
vooruit komen...
Succes
FlashElements
%Europe/Berlin %961 %2007, 23:05
Hoi Bedankt voor jullie input p.s. sorry voor de cross-post ik kwam er later achter dat ik in de verkeerde topic zat. :(
php -> pdf heb ik er nu inzitten dat gaat prima,… nu nog opzoek naar een interface, maar volgens mij is dit een leuke uitdaging om zelf te bouwen,…… :P
Ik zal e.e.a. hier blijven posten…. Mocht ik weer iets nieuws hebben trek ik aan de bel …. Bedankt zover !
Groeten,
FlashElements
FlashElements
%Europe/Berlin %997 %2007, 23:56
Ik ben deze link ook nog tegen gekomen interessante topic
http://broadcast.artificialcolors.com/index.php?s=afterthought&sentence=AND&submit=Search
maikel
%Europe/Berlin %454 %2007, 11:54
Sorry voor de topic kick, maar een nieuwe aanmaken leek me overbodig.
Ik ben hier zelf op het moment ook naar opzoek. Is het je gelukt om dit voor elkaar te krijgen?
Cheers!
FlashElements
%Europe/Berlin %423 %2007, 11:09
@maikel Het is mij nog niet gelukt om "on the fly" een pdf te genereren vanuit flash.
De opdracht voor deze specifieke klant is nu ook van de baan, omdat het technisch niet binnen te tijd te realiseren was.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.