PDA

Volledige versie bekijken : Zomerse inzendig

flor!s
%Europe/Berlin %920 %2005, 23:05
hey

Hierbij mijn inzending.. Ik had nog allemaal grote ideen die natuurlijk vanwege tijdsgebrek enzo niet erin zitten ;) (kanibalen - haaien - animaties etc.. ;)) Maargoed, ik heb geprobeerd er nog iets van te maken ivm mn entreeweek kan ik niet verder. Maar ik was ook weer veel te laat begonnen ;)

Ik was blijkbaar weer ontzettend origineel met mn tropisch strand, hangmat en zee.. maargoed :P ..

swf (http://www.kasteelvakantie.com/ny/ff_zomer_floris.html)

Ben benieuwd!

Fatty Owl
%Europe/Berlin %520 %2005, 13:28
mooi getekend! aare de fla geeft bij mij unexpected file format... en ik heb ook fmx2004

Roenes
%Europe/Berlin %530 %2005, 13:44
mooi getekend! aare de fla geeft bij mij unexpected file format... en ik heb ook fmx2004idd, tijdens het keuren had ik dat geloof ik niet.. :rolleyes:

Zou je de boel nog eens willen uploaden? :)

Cowerd
%Europe/Berlin %554 %2005, 14:17
Mooi!:)
ik schrok me rot toen ik vlug met me muis over het beeld heen ging.. komt er ineens zo'n mannetje:P

Dark Angel
%Europe/Berlin %587 %2005, 15:06
ik schrok me rot toen ik vlug met me muis over het beeld heen ging.. komt er ineens zo'n mannetje:P

hahah,..

mooie stijl. Jammer dat je nog niet alles erin hebt.

Dauntless
%Europe/Berlin %598 %2005, 15:21
Ja, heel mooi:)

Maar je zou er wel een preloader mogen insteken ;). Hoe komt het eigenlijk ook dat hij zo groot is? (Hij laadt toch lang...)

SaphuA
%Europe/Berlin %676 %2005, 17:13
Ja idd wel leuk :)
Het geeft een goed diepte-gevoel...

flor!s
%Europe/Berlin %555 %2005, 14:19
Hm was een weekje weg :) Maar bedankt voor de reacties.

Zou je de boel nog eens willen uploaden?

danielbouwmeester
%Europe/Berlin %556 %2005, 14:20
Zeer mooie stijl! Ennuh mij kan 't nie veel verrotte dat je er nie alles in hebt gekregen, vindt m nou al mooi (onder t motto: eenvoud siert de mens)
Mzzls Daan
www.webbouwmeester.nl